رادیو 808: شماره 17- کارآفرینی عمرانی در وب

  • کارآفرینی عمرانی در وب
رادیو 808: شماره 17- کارآفرینی عمرانی در وب

این مصاحبه در  خرداد 91 با مهندس مهدی وجودی، مدیر عامل انتشارات بوم سازه (سیویلیکا) و با موضوع  کارآفرینی عمرانی در وب تهیه و تنظیم گردیده است.

 

فعالیت آموزشی کلا با مشکلات زیادی همراهه  و از طرفی فضای مجازی هم با پیچیدگی های خیلی زیادی همراست به نحویکه هر کدوم از این دو مقوله خودش به تنهایی کار کردن باهاش تخصص میخواد. حالا تصور کنید فعالیت آموزشی در فضای مجازی! کلا خیلی از افرادی که با فضای مجازی آشنایی کافی ندارند دید متفاوتی نسبت به این فضا دارند و وقتی با یک کسب و کار مبتنی بر آموزش مجازی روبرو میشوند در مرحله اول این سوال در ذهن آنها ایجاد میشود که دلیل انتخاب این حرفه از سوی این افراد چه بوده است؟ اصلا وقتی آموزش به شیوه سنتی است چه نیازی به آموزش مجازیست؟حتما با نمونه های موفق آموزش مجازی که از نمونه های قدیمی دنیای مجازی محسوب می شوند آشنایی دارید، فکر میکنید دلیل اینکه اینگونه افراد و سایت ها رو به ارائه مطالب آموزشی از طریق فضای مجازی آورده اند چه بوده است. اصولا چه افرادی قدرت ریسک پذیری برای ایجاد فضای جدید در دنیای حقیقی و مجازی را دارند؟آیا با معنی و مفهوم عبارت کارآفرینی آشنایی دارید؟به نظر شما چه افرادی قادر به کارآفرینی هستند؟چه افرادی قادرند ایده آل هایی که در ذهنشان پرورش میدهند را بر روی کاغذ بیاورند و سپس به عمل تبدیل کنند؟

میهمان این برنامه ما جناب مهندس مهدی وجودی، مدیر عامل انتشارات بوم سازه یا همان سیویلیکا  هستند، یکی از اولین مهندسینی که در زمینه آموزش مجازی عمران فعالیت داشتند و جزو افراد موفق  و کارآفرین این رشته محسوب میشوندبا ایشون در مورد اینکه چرا به سمت کسب و کار اینترنتی رو آوردند صحبتی خواهیم داشت و دلایل موفقیت ایشان را خواهیم پرسید.

شنوندگان گرامی ، شما میتوانید نظرات خودتان را در ارتباط با موضوع پادکست هر شماره از طریق ارسال نظر در همین صفحه یا به شماره پیامک ما 30009900666808 ارسال کنید. نظرات متنی شما در ارتباط با موضوع هر شماره از پادکست هامون با نام خودتان در پادکست بعدی به اطلاع سایر شنوندگانمان رسانده می شود یا اگر امکان ضبط صدای خود را با کمک میکروفون لپ تاپ یا امکانات دیگر دارید می توانید صدای ضبط شده خودتان را برای ما ارسال کنید تا در برنامه هامون در قسمت پیشنهادات  و نظراتمون پخش کنیم.

دانلود فایل صوتی مصاحبه

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه