کمپانی VSL

کمپانی VSL

کمپانی VSL

شرکت VSL به عنوان یک پیمانکار تخصصی و عضوی از عمارت بویگس (Bouygues)، از پیشرفته‌ترین روش‌های ساخت و ساز و فناوری برای مهندسی، ساخت و حفاظت از سازه‌های پیچیده استفاده می‌کند. VSL راه حل‌های نوآورانه و سفارشی را از مهندسی اولیه تا اجرای پروژه‌ها برعهده می‌گیرد تا چالش‌های مشتری‌ها را برآورده کند. این شرکت با بیش از ۵۰ سال فعالیت، تغییرات زیادی را در زمینه‌های تخصصی به ارمغان آورده است.

VSL امروز و شهرت آن در سراسر جهان به زمان آشفتگی اروپا در سال ۱۹۴۳، زمانی که سازنده اصلی سوییسی به نام لوسینگر، پتانسیل کاربرد روش‌های نوآورانه پیش‌تنیدگی را دید، برمی‌گردد. این شرکت، حقوق غیرانحصاری را برای استفاده از این روند در سراسر سوییس به عنوان ابزاری برای افزایش ظرفیت تولید و ارائه راه حل‌های جدید برای بازار سوییس به دست آورد. لوسینگر، شرکت Précontrainte SA را در لوزان در سال ۱۹۵۴ با هدف توسعه و استفاده از مجوز تاسیس کرد.

پس از این سال‌ها، ماموریت VSL، برآورده کردن تقاضاهای روزافزون با توجه به کیفیت، دوام و یکپارچگی سازه‌ای در پروژه‌های خود بود. این حرکت، منجر به موفقیت‌های عمده پی در پی شد که به تقویت موقعیت پیشرو در گروه کمک کرد.

کانال «PT PLUS» در سال ۱۹۸۸ توسعه یافت. این محصول از پلاستیک ساخته شد و با لوازم جانبی برای کابل‌های پیش‌تنیدگی، سیستم کاملا ضدآب و همچنین کاهش ضریب اصطکاک را به طور قابل توجهی را فراهم می‌کند.

سیستم کامپوزیت (CS) اولین بار در سال ۱۹۹۲ ساخته شد و روی پیشرفت‌های اخیر در بتن و ملات با کارایی بالا ساخته شد. این گروه یک مهار را با مشخصاتی که هم وزن و هم سایز را برای سهولت کاربرد کاهش و در عین حال خستگی و مقاومت خوردگی را بهبود می‌داد، اختراع کرد.

سیستم‌های CS Plus و VSL SUPER نیز در سال ۱۹۹۲ برای ارائه راه حل قطعی برای تقاضای حفاظت کامل از خوردگی برای کابل‌های ساخته شده از رشته‌های کششی، از جمله جداساز کاملا الکتریکی از محیط اطراف، معرفی شدند.

منبع

تهیه‌کننده و مترجم: محبوبه پوریوسفی

در حال حاضر هیچ محتوایی با این واژه طبقه‌بندی نشده است.

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - کمپانی VSL