شرکت Jarret Structures

شرکت Jarret Structures

شرکت Jarret Structures

شرکت Jarret Structures که در سال ۱۹۶۴ تاسیس شده است، متخصص طراحی و ساخت محصولاتی برای حفاظت از پل‌ها، ساختمان‌ها و سازه‌های دیگر در برابر ارتعاش و ضربه است. برای بیش از ۴ سال، مهندسین و محققین این شرکت قادر به ارائه‌ی روش‌های مناسب فنی و تجاری برای مسائل ضربه و زلزله هستند.

فناوری اصلی تولیدات این شرکت اصولا بر پایه‌ی متراکم‌سازی مایعات الاستومری بسیار ویسکوز است. این تکنولوژی که در حال توسعه است، برای بیش از ۴۰ سال موفقیت‌آمیز بوده است. Jarret Structures دارای توانایی ارائه بهترین محصولات برای طراحی ایمنی در پروژه‌های مهندسی عمران در سراسر جهان است.

شرکت Jarret Structures در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت Hydro SAS (رهبر جهان در طراحی و ساخت سیلندرهای هیدرولیکی) به دست آمد. این شرکت جذب‌‌کننده‌های شوک لرزه‌ای، فنرها، واحدهای انتقال ضربه، دمپرهای فنری پیش‌ساخته، جذب‌کننده‌های شوک استاندارد و جذب‌کننده‌های شوک مرسوم را ارائه می‌دهد. Jarret Structures S.A. قبلا با نام Jarret SA. شناخته می‌شد. این شرکت در رویزی فرانسه و یک شرکت وابسته آن در میشیگان مستقر هستند. Jarret Structures S.A به عنوان شرکت تابعه Douce-Hydro SAS فعالیت می‌کند.

منبع

تهیه‌کننده و مترجم: محبوبه پوریوسفی

در حال حاضر هیچ محتوایی با این واژه طبقه‌بندی نشده است.

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - شرکت Jarret Structures