ترندهای برتر صنعت ساختمان دنیا در آینده

ترندهای برتر صنعت ساختمان دنیا در آینده

ترندهای برتر صنعت ساختمان دنیا در آینده

جهان امروز با چالش‌های زیادی مواجه است که این پتانسیل را دارد که روی سلامتی و خوشبختی جوامع تاثیر بگذارد. تغییرات اقلیمی، کمبود منابع و افزایش سرعت شهرنشینی از سخت‌ترین این چالش‌ها است. صنایع توسعه‌یافته شهری و زیربنایی (IU) یکی از مهم‌ترین بازیگرانی است که برای حل این چالش‌ها و شکل‌گیری یک آینده مطلوب برای سیاره ما پا به عرصه می‌گذارد. ٪۳۰ از گازهای گلخانه‌ای جهانی که یکی از عوامل اصلی تغییرات اقلیمی هستند به تسهیلات ساخته‌شده توسط همین صنعت نسبت داده می‌شوند. در عین حال، صنعت IU بزرگ‌ترین مصرف‌کننده مواد خام است که می‌تواند باعث از بین رفتن منابع کمیاب در آینده شود. حدود ۲۰۰٬۰۰۰ نفر روزانه به مناطق شهری مهاجرت می‌کنند که این رقم بستگی به تامین مسکن و زیرساخت‌های مقرون به صرفه‌ای دارد که توسط صنعت IU مهیا می‌شود.

صنعت ساخت و ساز نقش مهمی را برای دولت در اقتصاد کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه ایفا می‌کند. این بخش شغل‌های جدید ایجاد می‌کند، رشد اقتصادی را هدایت می‌کند و راه حل‌هایی را برای حل چالش‌های اجتماعی، آب و هوا و انرژی فراهم می‌کند. صنعت ساخت و ساز ارتباطات مهمی با بخش‌های دیگر دارد، به طوری که تاثیر آن بر تولید ناخالص داخلی (GDP) و رشد اقتصادی فراتر از سهم مستقیم فعالیت‌های ساختمانی است.

ترنر و تاونسند اشاره کردند که که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که تولید ناخالص داخلی در صنعت جهانی ساختمان تا سال ۲۰۱۸ تا حدود ۳٫۶٪ رشد کرده است. واضح است که وضعیت کنونی صنعت ساخت و ساز بسیار روشن و امیدوارکننده است. می‌توان فرض کرد که سهم اصلی این رشد ناشی از بهبود اقتصادی است و این فرض کاملا درست است. اما این ارقام بسیار پنهان است.

منبع: Shaping the Future of Construction ،Top 8 construction trends for 2018 – Infographic

 

فیلم

مقالات تحلیلی

اخبار

محصول

کتاب بازاریابی اینترنتی در صنعت ساختمان
قیمت: 29,000 تومان
29,000 تومان
کاتالوگ: 
کتاب
کتاب های قابل ارسال سریع
عمران
معماری
سایر

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - ترندهای برتر صنعت ساختمان دنیا در آینده