مهندسی آب و فاضلاب، Water and Wastewater Engineering

مهندسی آب و فاضلاب، Water and Wastewater Engineering

مهندسی آب و فاضلاب، Water and Wastewater Engineering

مهندسی آب و فاضلاب که اغلب در بین دانشجویان در حال تحصیل در این رشته به آبفا معروف است، یکی از گرایش‌های مقطع کارشناسی ارشد مهندسی عمران است.

این رشته با دو گرایش «عمران آب و فاضلاب» و «تأسیسات (مکانیک) آب و فاضلاب» طیف وسیعی از موضوعات دو حوزه آب و فاضلاب را در بر می‌گیرد. مواردی از قبیل: کنترل کیفیت منابع آب، فرآیندهای مختلف تصفیه آب و فاضلاب، شبکه‌های انتقال و توزیع و تصفیه‌خانه‌های آب، شبکه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب، استفاده از فاضلاب‌های تصفیه شده و تجزیه و تحلیل اثرات زیست محیطی ناشی از آن و مدیریت ادارات آب و فاضلاب شهرها از مهم‌ترین این موارد است.

امروزه وجود مشکلات آلودگی آب‌های سطحی و زیرزمینی و فاضلاب‌های صنعتی  از یک سو و ضرورت تأمین و انتقال آب مورد نیاز جوامع شهری و صنعتی از سوی دیگر احساس نیاز به متخصصین رشته مهندسی آب و فاضلاب را دو چندان کرده است.

نویسنده: محبوبه پوریوسفی

اخبار

محصول

مؤلفان: حافظ گلستانی‌فر، جلال‌الدین ملایی، منصور ناصرین ناشر: دانشگاهی فرهمند زبان: فارسی رده‌بندی دیویی: 628.3 سال چاپ: 1393 نوبت چاپ: 1 تیراژ: 500 نسخه تعداد صفحات: 176 قطع: وزیری (شومیز) شابک: 9786009227587
قیمت: 12,000 تومان
12,000 تومان
نا موجود
کاتالوگ: 
کتاب
عمران
مهندسی و مدیریت ساخت
مدیریت پروژه و ساخت
فرهمند
کمک آموزشی
فیلم آموزشی طراحی و نظارت فاضلاب آبرسانی و رادیاتور
قیمت: 440,000 تومان
440,000 تومان
کاتالوگ: 
فیلم های آموزشی
عمران
مهندسی حرفه ای
سازه
آب (مدیریت منابع آب)
آب و فاضلاب
آموزش نرم افزار
کمک آموزشی

پرسش و پاسخ

عکس کاربر
0 پاسخ
کمک برای حل مسائل درس مدل سازی و تحلیل مدیریت منابع آب- ارشد
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم شما می تونین توی زمینه حل مسائل مدل ساز ی و تحلیل منابع آب به من کمک کنین؟ دانشجوی کارشناسی ارشد عمران گرایش مدیریت منابع آب هستم.

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - مهندسی آب و فاضلاب، Water and Wastewater Engineering