شرکت Autodesk

شرکت Autodesk

شرکت Autodesk

اتودسک (Autodesk) یک شرکت آمریکایی است که نرم‌افزارهایی را برای افرادی که می‌خواهند چیزهایی ایجاد کنند، ارائه می‌دهد. این شرکت نرم‌افزارهایی را برای معماری، مهندسی، ساخت و ساز، تولید، رسانه و صنایع سرگرمی می‌سازد. اتودسک در سان رافائل، کالیفرنیا مستقر است و در سانفرانسیسکو یک گالری از کارهای مشتریانش دارد. اتودسک دارای دفاتر زیادی در سراسر جهان است که دفاتر این شرکت در آمریکا در کالیفرنیای شمالی، ارگان (Oregan)، کلرادو، تگزاس و در نیو انگلند در نیوهمپشایر و ماساچوست و در کانادا در انتاریو (Ontario)، کبک و آلبرتا است.

این شرکت در سال ۱۹۸۲ توسط «جان واکر» یکی از تولیدکنندگان اولین ورژن اتوکد، تاسیس شد. نرم‌افزارهای اتوکد و رویت (Revit) این شرکت توسط معماران، مهندسان و طراحان سازه برای طراحی و مدل‌سازی ساختمان‌ها و سازه‌ها استفاده می‌شود. نرم‌افزار Autodesk در بسیاری از زمینه‌ها از مرکز تجارت جهانی تا ماشین‌های الکتریکی تسلا استفاده شده است.

اتودسک با نرم‌افزار اتوکد خود شناخته شده است، اما در حال حاضر طیف گسترده‌ای از نرم‌افزارهای طراحی، مهندسی و سرگرمی و همچنین یک سری نرم‌افزار مانند اسکچ‌بوک (Sketchbook) را برای مشتریان توسعه می‌دهد. این شرکت، نسخه‌های آموزشی نرم‌افزارهای خود را از طریق انجمن آموزش اتودسک به صورت رایگان در اختیار دانشجویان و استادان دانشگاه قرار می‌دهد. نرم‌افزارهای مدل‌سازی دیجیتال اتودسک از جمله «Autodesk Inventor» ،«Fusion 360» و «Autodesk Product Design Suite» در صنعت ساخت و ساز برای تجسم، شبیه‌سازی و تحلیل عملکرد واقعی با استفاده از مدلی دیجیتال در طول فرایند طراحی استفاده شده است. نرم‌افزار Revit برای مدل|‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) طراحی شده است تا کاربران بتوانند برنامه‌ریزی، ساخت و مدیریت یک ساختمان را قبل از ساخت آن کشف کنند.

بخش رسانه و سرگرمی اتودسک، نرم‌افزاری برای جلوه‌های بصری، درجه‌بندی رنگ، ویرایش و انیمیشن‌سازی، توسعه بازی و تجسم طراحی ایجاد کرده است. تری دی مکس و مایا نرم‌افزار انیمیشن سه‌بعدی هستند که هر دو در جلوه‌های بصری فیلم و توسعه‌ی بازی کاربرد دارند.

 

منبع: Wikipedia

اخبار

محصول

کتاب آموزش نرم افزار AUTODESK MAP
فروشگاه
تخفیف 20 درصد
قیمت: 15,000 تومان
15,000 تومان
کاتالوگ: 
کتاب
کتاب های قابل ارسال سریع
عمران
سازه
فرهمند
آموزش نرم افزار
پيشرفته AUTODESK REVIT 2016 آموزش
قیمت: 0 تومان
14,800 تومان
کاتالوگ: 
فیلم های آموزشی
معماری
مهندسی معماری
نوین پندار
آموزش نرم افزار
آموزش کاربردی تحلیل و طراحی سازه ها به کمک Autodesk Robot 2012
فروشگاه
تخفیف 20 درصد
قیمت: 30,000 تومان
30,000 تومان
نا موجود
کاتالوگ: 
کتاب
عمران
سازه
سایر
سایر
آموزش نرم افزار

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - شرکت Autodesk