نرم‌ افزار VENSIM DSS

نرم‌ افزار VENSIM DSS

نرم‌ افزار VENSIM DSS

Vensim نام نرم افزار شبیه‌سازی برای بهینه‌سازی عملکرد سیستم‌های واقعی می‌باشد.

با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید مدل‌های دینامیکی را آنالیز کنید و آن‌ها را توسعه دهید.  بر روی چنین مواردی تاکید دارد: سازگاری با نسخه‌های بعدی، کیفیت بالا به همراه چک‌های واقعی، ارتباط با داده‌ها و روش کالیبراسیون پیچیده، انعطاف‌پذیری در اشتراک گذاری مدل‌های مختلف، آنالیز قوی مدل‌ها به همراه شبیه‌سازی Monte Carlo  و … این برنامه برای مدل‌های پیچیده و بزرگ به شکل خاص طراحی شده است. می‌توانید انواع طرح های خود را توسط این برنامه مدیریت نمایید.

این برنامه قابلیت  Causal Tracing را برای سازمندهی و ساختارها فراهم می‎سازد و با حساسیت بالای Monte Carlo، امکان بهینه‌سازی بیش از همیشه به نظر می رسد.

برنامه‌های انتخابی Vensim را می‌توانید با استفاده از Venapp builder توسعه دهید یا در صورت نیاز، با استفاده از برنامه هایی نظیر Visual Basic, C, C++, Visual C++, Delphi, Excel و دیگر برنامه‌های برنامه نویسی، برنامه دلخواه خود را ایجاد نمایید و توسعه دهید. در این برنامه الگوریتم‌های پیشرفته ای برای تخصیص منابع نیز وجود دارد.

در صورتی که نمی‌دانید چگونه باید با این برنامه کار کنید، سایت اصلی این برنامه منابعی اختصاصی را در اختیار شما قرار داده است که با ویژگی‌های این برنامه بیشتر آشنا شوید و نحوه استفاده از آن‌ها را بیاموزید.

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار Vensim 

  • دارای ویژگی Causal Tracing
  • امکان بهینه‌سازی مدل‌ها
  • وجود الگوریتم‌های تخصیص منابع
  • وجود قابلیت Venapp Flight Simulators
  • رابط کاربری منحصر به فرد
  • امکان توسعه دادن vensim‌های دلخواه با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف
  • پشتیبانی از مدل‌های پیچیده برای مدیریت

+ لینک وبسایت رسمی نرم‌افزار

در حال حاضر هیچ محتوایی با این واژه طبقه‌بندی نشده است.

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - نرم‌ افزار VENSIM DSS