نرم افزار سینما چهاربعدی، Cinema 4D Studio

نرم افزار سینما چهاربعدی، Cinema 4D Studio

نرم افزار سینما چهاربعدی، Cinema 4D Studio

سینما چهاربعدی  Cinema 4dکه به اختصار C4D نیز گفته می‌شود؛ نرم‌افزار مدل‌سازی، انیمیشن، موشن‌گرافیک و پردازش سه‌بعدی است که توسط شرکت آلمانی مکسون عرضه شده است. این نرم‌افزار ویژگی‌های رایج دیگر نرم‌افزارهای سه‌بعدی از قبیل انیمیشن و نور‌پردازی و پردازش سه‌بعدی و متریال‌سازی را دارد.

این نرم‌افزار به سادگی در کاربرد مشهور است و یکی از نرم‌افزارهای حرفه‌ای در زمینه‌ی طراحی سه‌بعدی می‌باشد. اگر به دنبال رسیدن به نتایج حرفه‌ای هستید این محصول برای شما امکانات بیش از پیش در زمینه‌ی فیلم، تلویزیون، شبیه‌سازی‌های علمی، معماری، طراحی محصول و یا هر رشته‌ی دیگر، فراهم می‌نماید.

در زمینه‌ی انیمیشن، ابزارهای پیشرفته‌ای را در اختیارتان می‌گذارد که به کمک آن می‌توانید شبیه‌سازی‌ها و مدل‌سازی‌های طبیعی و مختلفی داشته باشید، شما می‌توانید به راحتی حرکت مو در اثر وزیدن باد را پیاده‌سازی کنید. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید سایه‌روشن‌های زیبایی به صحنه‌های دلخواه‌تان بی‌افزایید. از دیگر خصوصیات بارز این نرم‌افزار بهره‌گیری از موتور قدرتمند و سریعی است که امکان پردازش بیش از شصت و چهار پروسس را به صورت همزمان فراهم می‌کند .

در حال حاضر هیچ محتوایی با این واژه طبقه‌بندی نشده است.

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - نرم افزار سینما چهاربعدی، Cinema 4D Studio