فصلنامه علمی پژوهشی مسکن و محیط روستا

فصلنامه علمی پژوهشی مسکن و محیط روستا

فصلنامه علمی پژوهشی مسکن و محیط روستا

این نشریه از سال 1359 چاپ و براساس ابلاغیه شمارۀ 9765/11/3/90 مورخ 29/01/90 (مرکز برنامه­ریزی و سیاستگذاری پژوهشی) وزارت علوم تحقیقات و فناوری، در کمیسیون بررسی نشریات کشور حائز شرایط دریافت درجه علمی - پژوهشی گردیده است.


ناشر: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
صاحب امتیاز: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
مدیر مسئول و سردبیر: دکتر محسن سرتیپی پور


اهداف
الف - نشر دستاوردهای علمی و پژوهشی و تجارب اجرایی اعم از داخلی و خارجی در زمینه معماری، عمران شهرسازی، برنامه ریزی، با گرایش به مسکن، محیط کالبدی، سوانح و بازسازی سکونتگاههای شهری و روستایی
ب - فراهم نمودن زمینه جهت تعامل دیدگاههای علمی و نظری و تجارب عملی در عرصه عمران و آبادانی
ج - استفاده از نتایج تحقیقات انجام شده در کشور در زمینه های مرتبط
در چارچوب اهداف فوق مسکن و محیط روستا متناسب با زمینۀ تخصصی­اش و با اتخاذ سیاست رویکرد بومی در مسائل " آمایش سرزمین و برنامه­ریزی منطقه­ای، برنامه­ریزی و طراحی روستایی، منظر روستایی، معماری روستایی، حفاظت از بافت­ها و مکان­های تاریخی و فرهنگی روستایی، سازه و فناوری­های بومی و نوین ساختمان سازی و بازسازی پس از سانحه " مقاله می­پذیرد.
رویکرد مقاله­ها در موضوعات یادشده می­تواند در مورد مبانی نظری، نظریه، تاریخ، مورد پژوهی، نقد نظریه و روش و اثر، آموزش، پژوهش در کاربرد نظریه، و پژوهش در روش­ها و فنون طراحی و اجرا و مدیریت باشد. توصیه می­شود که نویسندگان هنگام عرضه مقاله موضوع و رویکرد آن را مشخص کنند.


اطلاعات تماس
نشانی: تهران - خیابان دکتر فاطمی - خیابان باباطاهر - کوچه رامین- شماره 11- ساختمان شماره 2 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - طبقه پنجم - دفتر فصلنامه مسکن ومحیط روستا.
تلفکس: 88966835
نشانی پست الکترونیک: info(AT)jhre.ir
آدرس وبسایت: http://www.jhre.ir/


آرشیو :http://www.jhre.ir/browse.php

دسته بندی : 

در حال حاضر هیچ محتوایی با این واژه طبقه‌بندی نشده است.

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - فصلنامه علمی پژوهشی مسکن و محیط روستا