فصلنامه معماری و ساختمان

فصلنامه معماری و ساختمان

فصلنامه معماری و ساختمان

فصلنامه‌ی معماری و ساختمان با بیش از دوازده سال سابقه و فعالیت‌های حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف و مرتبط با معماری در سطح کشور منتشر و توزیع می‌گردد. به همت دست اندرکاران و مخاطبان خود امروزه به عنوان مرجعی قابل قبول در گستره ادبیات مکتوب معماری، جایگاه مورد انتظار خویش را در سطح ملی به دست آورده است.
مجله‌ی معماری و ساختمان با محوریت همکاری مؤثر با معماران و هنرمندان داخلی و خارجی پا به عرصه وجود نهاده است در عین تأکید بر حفظ مبانی فکری و نگاه انتقادی خویش، همواره به سایر محورهای فکری مؤثر در حوزه‌های مختلف معماری احترام گذارده و هرگز خود را تنها پیام‌آور این عرصه نمی‌داند و ضمن پایبندی به اخلاق حرفه‌ای، از هر گونه تضارب آراء و افکار استقبال می‌نماید.
تجربه سال‌های پشت سر نهاده شده به ما آموخته است که بهترین راه برای داشتن یک جامعه حرفه‌ای بالنده، در نظر گرفتن حق بیان برای کلیه سلیقه‌ها و روش‌هاست.
ما بر این باوریم که تنها در سایه همکاری و احترام متقابل، می‌توانیم امکان رشد و نمو یکدیگر را فراهم نماییم چرا که خلق بستر مناسب برای هرگونه اصلاح و تغییر احتمالی تنها در گرو پذیرش ماهیت وجودی سایر دیدگاه‌ها و تلاش در جهت شناخت نسبی آن‌هاست. این فصلنامه با هدف شناخت دیدگاه‌های مختلف، برگزار کننده دو جایزه‌ی معتبر با موضوعات معماری داخلی ایران و طراحی و معماری نما است. حمایت و نشر نتایج این دو جایزه در هر دو فصلنامه‌ی معماری و ساختمان و بین‌المللی 2A ، فرصتی مناسب برای ارائه الگوهای مؤثر و شناخت بهتر جریان‌های معماری معاصر کشورمان است.


مدیرعامل: احمد زهادی


تماس با دفتر فصلنامه
تلفن و فکس: ۸۸۶۱۷۴۸۸ ۰۲۱ - ۸۸۶۱۷۴۸۹ ۰۲۱
ایمیل : info@memary.net
وب سایت : www.memary.net
آدرس : تهران - خیابان شیخ بهایی جنوبی - از پایین نرسیده به همت - خیابان آقا علیخانی - پلاک ۶۰ - واحد ۱
صندوق پستی : ۸۱۵۴-۱۵۸۷۵ تهران - ایران


آرشیو: http://memary.net/default.aspx?pagei...

 

در حال حاضر هیچ محتوایی با این واژه طبقه‌بندی نشده است.

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - فصلنامه معماری و ساختمان