فرای اتو، Frei Otto

فرای اتو، Frei Otto

فرای اتو، Frei Otto

فرای اتو، تقریبا ۹۰ سال پیش در آلمان به دنیا آمد، او زندگی حرفه ای طولانی خود را صرف تحقیق، تجربه و توسعه یک معماری بسیار حساس کرده است که تعداد بی شماری در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است. درس های برگرفته شده از کارهای پیشین او در زمینه سازه های سبک وزن، متغیر که به دقت از منابع محدود استفاده می کرد، به اندازه اولین دفعه ای که مطرح شدند -بیشتر از ۶۰ سال پیش- امروزه نیز مناسب و مربوط می باشند. او دربرگیرنده یک تعریف از معماری که شامل محقق، مخترع، فرم یاب، مهندس، سازنده، معلم، همکار، طرفدار محیط زیست، انسان و خالق ساختمان ها و فضاهای به یاد ماندنی است.
اتو برای اولین بار برای سازه های چادری خود که به عنوان غرفه نمایشگاه موقت مورد استفاده قرار گرفت، شناخته شد. ساخت و سازهای نمایشگاه باغ فدرال آلمان و دیگر جشنواره های دهه های ۱۹۵۰ کاربردی و زیبا بودند و سقف های شناور که به نظر می رسید به زحمت بتوانند سرپناه فراهم کنند و پس از آن به راحتی این ساخت و سازها برچیده می شدند.
ساختار کابل شبکه ای برای غرفه آلمان در نمایشگاه ۶۷ مونترال که از قبل در آلمان ساخته شده بود و در مدت زمان کمی در مونترال سرهم شد، نقطه برجسته این نمایشگاه برای فضل و اصالت آن بود. سقف های طراحی شده در مقیاس بزرگ برای المپیک مونیخ ۱۹۷۲، ترکیبی از سبکی و استحکام بودند که یک چالش ساختمانی بودند که بسیاری بر این باور بودند که این موفقیت بدست نخواهد آمد. چشم انداز معماری برای ورزشگاه، استخر و فضاهای عمومی در نتیجه تلاش های یک تیم بزرگ بوده است، که هنوز هم چشمگیر است.
 

مشاوران این تخصص

کاربران

اشتراک در RSS - فرای اتو، Frei Otto