پیغام هشدار

جهت مشاهده این فرم بایستی وارد سایت شده یا ثبت نام کنید.

استخدام کارشناس تامین تجهیزات و مصالح ساختمانی

دکتر تامین

معرفی: دکتر تامین اولین سامانه نقد و بررسی و فروش تجهیزات ، مصالح و خدمات ساختمانی می باشد (www.drtamin.com) که به دنبال بهینه‌سازی فرآیند آموزش، انتخاب و تامین تجهیزات، لوازم و مصالح ساختمانی از دل صنعت ساختمان متولد شدتا پس از سال‌ها تجربه در پروژه‌های تولیدی و اجرایی راهکاری جهت بهبود سرعت، کیفیت و قیمت در صنعت ساخت و ساز کشور ارایه کند. مزیت های دکتر تامین: • راحتی و سرعت در تامین تجهیزات و مصالح ساختمانی در تمام مراحل ساخت و ساز. • کاهش قیمت تمام شده به واسطه همکاری با تولید کنند گان و وارد کنندگان اصلی. • تخصیص یک کارشناس به عنوان مسئول پیگیری کلیه نیاز هر پروژه. لازم به ذکر است، سرفصل های موضوعاتی که مجموعه ی دکتر تامین توسط دفاتر و انبار خود در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، کرمانشاه، مازندران و گیلان در حال پخش می باشد، به شرح زیر است: 1. تاسیسات مکانیکی و تهویه مطبوع 2. چسب، رنگ و شیمی ساختمان 3. تاسیسات الکتریکی و هوشمندسازی 4. ابزار، لوازم ساختمانی و ایمنی 5. تجهیزات و مصالح ساختمانی 6. تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی

مشاهده وبسایت

استخدام کارشناس تامین تجهیزات و مصالح ساختمانی (1360 روز پیش) (منقضی شده)

دسته بندی شغل سایر
موقعیت تهران
نوع همکاری پاره وقت
نظام وظیفه مهم نیست

شرح موقعیت شغلی

تمام پیشنهادها را قبول نکنید، اما همه را حتما بررسی کنید.

ما در سامانه دکتر تامین، می خواهیم به عنوان یک همراه توانا در کنار ما باشید. 

عزیزانی که به هرنوعی در صنعت ساخت و ساز فعالیت دارند می توانند در کنار انجام فعالیت تخصصی خود با معرفی دکتر تامین جهت تامین تجهیزات و مصالح مورد نیاز مراحل مختلف ساخت و ساز به پروژه ها و مجریان ساختمانی علاوه بر کمک رسانی  در راستای افزایش سرعت و راحتی در تامین و کاهش هزینه های تمام شده آن ها می توانند از منافع و مزایای سامانه دکتر تامین بهره مند شده و کسب درآمد کنند.

همچنین عزیزانی که تمایل به همکاری تمام وقت در حوزه بازایابی و فروش و یا تامین تجهیزات و مصالح ساختمانی داشته باشند نیز می توانند از این فرصت جهت پیوستن به مجموعه دکتر تامین استفاده کنند.

لازم به ذکر است، سرفصل های موضوعاتی که مجموعه دکتر تامین توسط دفاتر و انبار خود در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، کرمانشاه، مازندران و گیلان در حال پخش می باشد، به شرح زیر است:

  1.  تاسیسات مکانیکی و تهویه مطبوع
  2.  چسب، رنگ و شیمی ساختمان
  3. تاسیسات الکتریکی و هوشمندسازی
  4. ابزار، لوازم ساختمانی و ایمنی
  5. تجهیزات و مصالح ساختمانی
  6. تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی 
رشته تحصیلی:   مهندسی عمران
حداقل مدرک تحصیلی:   کارشناسی
جنسیت:   مهم نیست