مراقب دستگاه تنفسی کسب و کار خود باشید : زمستان سردی در تابستان پیش رو ماست!

رونمایی از بخش دیوار محتوا در پروفایل کاربران وبسایت 808  ویژه دنبال کردن پروفایل کاربری کلیه همکاران تولید کننده آموزش و شرکت ها
پیغام وضعیت تصویر برای رعایت حداکثر اندازه مجاز 1400x800 تغییر اندازه داده شد.  تصویر برای پر کردن فیلد های تصاویر کلیک کنید. نمایش وزن سطرها    Image icon photo_2019-12-13_18-54-42.jpg (72.8 KB) Style:  متن جایگزین  رونمایی از بخش دیوار محتوا در پروفایل کاربران وبسایت 808  ویژه دنبال کردن پروفایل کاربری کلیه همکاران تولید کننده آموزش و شرکت ها عنوان       Image icon photo_2019-12-13_18-50-46.jpg (179.67 KB) Style:  متن جایگزین  عنوان  بارگذاری فایل فایل هارو در اینجا بندازید یا دکمه جستجو روبرو رو بزنید. ج

حتما برایتان پیش آمده که مشتاق باشید تا آخرین اطلاعات منتشر شده از یک پروفایل همکار با سایت را دنبال کنید ، برای مثال میخواهید از آخرین خبر ، دوره آموزشی یا محصولی که فرد خاصی در سایت منتشر کرده است سریعا مطلع شوید و یا در مورد شرکت ها از آخرین موقعیت های شغلی و آخرین به روز رسانی در بخش خدمات شرکت مربوطه مطلع شوید. ما برای پاسخ به این نیاز کاربران سایت 808 بخش جدیدی با عنوان "دیوار محتوا" راه اندازی کرده ایم که در آن هریک از اعضای سایت به انتخاب خودشان میتوانند مدرسین و تولید کننده های محتوا یا شرکت هایی که مایل هستند اخبار آنها را دنبال کنند را به دیوار محتوای خود اضافه کنند و همچنین در صورتیکه خود کاربران مایل به همکاری با سایت برای انتشار محتوای خود یا ساخت اکانت شرکتی جهت درج خدمات و موقعیت های شغلی خود هستند بتوانند به این شیوه آخرین اخبار خود را مستقیما و سریعتر به مخاطبان علاقهمند به خدماتشان ارسال کنند.

 مزایای دیوار محتوا برای پروفایل های حقیقی و شرکتی:

  • در دیوار محتوای پروفایلتان مدرسان همکار مدنظر خود را دنبال کنید تا از آخرین دوره ها و محصولات آموزشی منتشر شده آنها مطلع شوید.

مشاهده لیست همه همکاران فعلی سایت 808

به عنوان مثال با مراجعه به پروفایل هر کاربر میتوانید عبارت دنبال کردن را بزنید:

دنبال کردن پروفایل کاربری حقیقی در وبسایت 

  • همچنین با دنبال کردن پروفایل شرکت ها میتوانید آخرین خدمات و آگهی های شغلی آنها را در دیوار محتوا پروفایلتان مشاهده کنید.

مشاهده لیست شرکت های تاکنون عضو شده در 808

به عنوان مثال با کلیک روی این عبارت میتوانید آخرین خدمات  و موقعیت های شغلی این شرکت را مستقیم درون دیوار محتوای خود مشاهده بفرمایید:

 دنبال کردن پروفایل کاربری شرکتی در وبسایت

نحوه مشاهده دیوار محتوای پروفایل شما:

برای مشاهده دیوار محتوای خود لازم است پس از عضویت به صفحه اول پروفایل کاربری خود مراجعه و از روی تب مخصوص پروفایل خود عبارت "دیوار محتوا" را باز بفرمایید سپس با دنبال کردن مدرسان و شرکت ها آخرین محتویات منتشر شده آنها را مطابق شکل زیر از طریق دیوار محتوای درون پروفایلتان به محض انتشار دریافت بفرمایید:

مطالب مرتبط:

مراقب دستگاه تنفسی کسب و کار خود باشید 

زمستان سردی در تابستان پیش رو  ماست!

 

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
پارکینگ مجتمع تجاری
سلام وقت بخیر در مجتمع تجاری طبقه پارکینگ جزو زیربنای مجتمع محسوب میشود ممنون میشوم اگر اطلاعات دقیقی دارین راهنمائی بفرمائید با تشکر از مدیریت سایت
عکس کاربر
1پاسخ
تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی
با سلام تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی در امور اجرایی و حقوقی ،بخصوص در بحث اجرا در چیست؟ و آیا ممکن است دفتر را زیرمجموعه‌ی شرکت به حساب اورد یا خیر
عکس کاربر
1پاسخ
معماری -احتیاج به همکاری دریک پروژه تحقیقاتی
کسی در خصوص نحو فضا یا نرم افزارش اشنای دارد احتیاج به همکاری دریک پروژه تحقیقاتی داریم
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .