دوره آنلاین ارزیابی لرزه ای و مقاوم سازی ساختمان های بتنی موجود با استفاده از SeismoStruct و SeismoBuild

24 مهر 1400 - 10:11
دوره آنلاین ارزیابی لرزه ای و مقاوم سازی ساختمان های بتنی موجود با استفاده از SeismoStruct و SeismoBuild

برگزار کننده: مرکز آموزشی Ingeoexpert 

تاریخ برگزاری: ۱۰ آبان تا ۲۲ آذر ۱۴۰۰ (۱ نوامبر تا ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱)

اهداف

هدف از این دوره، آشنایی دانشجویان با جنبه های عملی ارزیابی لرزه ای و مقاوم سازی ساختمان های بتن مسلح موجود است. در این دوره شرکت کنندگان اطلاعات زیادی در خصوص روش های مختلف مقاوم سازی یک سازه کسب خواهند کرد که به آنها امکان ارزیابی منطقی و درک راه حل های جایگزین در پروژه های مقاوم سازی مختلف را می دهد. در این دوره در رابطه با نمونه های واقعی بحث خواهد شد ودلیل ارجحیت یک گزینه خاص در هر پروژه مقاوم سازی تشریح می شود. دانشجویان در این دوره یاد می گیرند که چگونه با استفاده از دو نرم افزار SeismoStruct و SeismoBuild به ارزیابی و مقاوم سازی سازه های موجود از مدل سازی سازه گرفته تا آنالیز و بررسی مدل طبق استانداردهای انتخابی؛ بپردازند.

سایت رویداد

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه اختصاص مفصل فایبر به دیوارهای برشی چگونه است؟
در تعریف مفصل فایبر به دیوارهای برشی بایستی دو مفصل تعریف شود، یکی برای مقطع بتنی و یکی برای میلگردها. مشخصات مفصل میلگردها بایستی به چه صورت باشد؟ در صورت انتخاب گزینه specified rebar layout تنظیمات باید چطور تعریف شود؟
عکس کاربر
0پاسخ
نقشه کشی با ایتبس میت
سلام دوستان دوره یا موسسه ایو برای تهیه نقشه های بتنی با ایتبس میت کسی شرکت کرده جایی؟ میخوام مو به مو با ایین نامه خودمون نقشه ها کنترل بشه! کسی هست اموزش بده؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...