نرم افزار GeneXproTools

نرم افزار GeneXproTools

نرم افزار GeneXproTools

یکی از شاخه‌های پردازش تکاملی، برنامه نویسی ژنتیک می­‌باشد. در برنامه‌نویسی ژنتیک سعی می­‌کنیم که با استفاده از الگوریتم­‌های ژنتیک، و مفاهیم درخت‌های تجزیه برای کاربردهای خاص، به جای اینکه کد برنامه لازم را بنویسیم، به کامپیوتر این امکان را بدهیم که تنها با دانستن مفهوم کلی از کار، برنامه مورد نظر را برایمان آماده کند. در واقع یک دستور سطح بالا به کامپیوتر بدهیم و خود کامپیوتر برنامه لازم برای اجرای برنامه مورد نظر را آماده کند، سپس برنامه را اجرا و خروجی مطلوب ما را به ما ارائه دهد. برنامه‌ريزی ژنتيک (Genetic Programming)، که به اختصار GP نامیده می‌شود، از الگوريتم‌های ژنتيک برای نوشتن برنامه‌های کامپيوتری استفاده می‌کند.

در اين حالت متغيرها، ساختار‌های برنامه‌ريزی هستند و خروجی نيز ميزان توانايي برنامه در رسيدن به اهدافش است. تغييرات کوچکی در عملگر‌های الگوريتم ژنتيک همانند جهش، بازتوليد و ارزيابی تابع هزينه برای استفاده از آن‌ها در GP، مورد نياز هستند. در حقيقت GP برنامه‌ی کامپيوتری  است که برنامه‌های کامپيوتری ديگر را می‌نويسد.

نرم افزار GeneXproTools ابزار مدلسازی قدرتمند برای طراحی Regression, Logistic Regression, Classification, Time Series Prediction, and Logic Synthesis می‌باشد. این نرم افزار مدلسازی با اطلاعات نگهداری شده در انواع دیتابیس‌ها و فایل‌های متنی و پروژه‌های اکسل سازگاری کامل دارد.

پرسش و پاسخ

عکس کاربر
0 پاسخ
چگونه و از کجا می توانم فایل اورجینال GeneXprotoles 5 را تهیه کنم؟
با سلام. من پایان نامه ام با Genexpro هست که ورژن ۴ مدل رو نمایش نمیده و پیغام آپدیت و استفاده از ورژن ۵ نرم افزار را میده، ورژن ۵ با کلی مشکل نصب و کرک بالاخره انجام شد ولی بعد از دادن داده ها و تعریف داده، نرم افزار کار نمیکنه لطفا راهنمایی کنید. خیلی بهش نیاز دارم بارها ویندوز عوض کردم کرک ها گوناگون تست کردم اما بی نتیجه در استان محروم هستم جایی برای خربد نرم افزار هم نیست اگر فکر میکنید فایل ام اورجینال نیست بفرمایید چگونه و از کجا تهیه کنم. با سپاس فراوان

مشاوران این تخصص

کاربران

#: 1
عکس‌های NC_Slh
انسیه صالحی
نقش‌ها: Vip, همکاران
عضو به مدت: 6 سال 9 ماه
اشتراک در RSS - نرم افزار GeneXproTools