نرم افزار دینامو، Dynamo

نرم افزار دینامو، Dynamo

نرم افزار دینامو، Dynamo

نرم‌افزار داینامو (Dynamo) فضایی برای طراحی‌های محاسباتی و مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) است. این نرم‌افزار ابزاری است که به طراحان کمک می‌کند تا برای تیم طراحی، مجموعه قوانینی تهیه کنند. همچنین، این نرم‌افزار محاسبات و عملیاتی را که کاربر از آن درخواست نموده است را انجام می‌دهد. تمام فرایند‌ها از رسم خطوط گرفته تا بهینه‌سازی طرح بر اساس قوانین و معیار‌های منحصر به فرد می‌باشد. اگر می‌خواهید حل مسائل به صورت اتوماتیک بر اساس آنچه شما تعریف می‌نمایید تا انجام شود، باشد، این نرم‌افزار به شما کمک می‌نماید. 

همچنین، با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان از قابلیت‌هایی چون ایجاد روندی منطقی برای ساده و اتومات‌سازی نیروی کار، یافتن راه حل‌هایی بهینه، غربال کردن گزینه‌های طراحی بهره‌مند شد.

این نرم‌افزار در دو نسخه با عنواین Dynamo که نسخه‌ای اپن سورس است و Autodesk Dynamo Studio  که نسخه‌ای قابل خریداری است عرضه می‌شود.

همانطور که در وبسایت این نرم‌افزار بیان شده است، تفاوت میان نسخه پولی و مجانی آن در این است که نسخه پولی آن دارای محیط طراحی پارامتریک مستقلی است و نیاز به نرم‌افزار جانبی اتودسک دیگری برای نصب بر روی کامپیوتر کاربر ندارد، در حالی‌که نسخه اپن‌سورس آن نیازمند نصب نرم‌افزار اتودسک رویت (Autodesk Revit)  برای قرض گرفتن موتور هندسی آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

http://dynamobim.org

اخبار

محصول

پکیج آموزشی نرم افزار Autodesk Dynamo
قیمت: 350,000 تومان
350,000 تومان
کاتالوگ: 
فیلم های آموزشی
عمران
معماری

پرسش و پاسخ

عکس کاربر
2 پاسخ
دوره های آموزشی آنلاین bim و کلیه آموزش های bim چه زمانی برگزار می شوند؟
باسلام و عرض ادب خدمت شما دوره های آموزشی آنلاین bim و کلیه آموزش های bim چه زمانی برگزار می شوند؟ آیا به صورت کامل تدریس می شوند؟

مشاوران این تخصص

#: 2
عکس‌های alirahbar
علی رهبر
نقش‌ها: Vip, مشاور, نمایندگی, همکاران
عضو به مدت: 6 سال 8 ماه
#: 1
عکس‌های Sunco
آرش گلریزخاتمی (Sunco)
نقش‌ها: Vip, مشاور, همکاران
عضو به مدت: 4 سال 5 ماه

کاربران

اشتراک در RSS - نرم افزار دینامو، Dynamo