مقاله تحلیلی :روشی جدید در طراحی سازه‌ها

مقاله تحلیلی :روشی جدید در طراحی سازه‌ها

پروفسور Toni Kotnik در تلاش است تا راهی جدید برای معماران و مهندسان ایجاد کند تا هنگام طراحی سازه‌ها و ساختمان‌ها با یکدیگر تفکر و کار کنند. Toni Kotnik در طراحی سازه‌ها مقام استادی دارد. مقام استادی او در واقع یک موقعیت مشترک بین گروه معماری دانشکده هنر، طراحی و معماری و گروه مهندسی عمران در دانشکده مهندسی است. Kotnik می‌گوید: یکی از وظایف اصلی من زدن پلی بین معماری و مهندسی سازه است. هدف من تقویت ارتباط بین این دو رشته است. به گفته Kotnik معماران و مهندسان به اندازه کافی در طراحی سازه با هم تعامل ندارند که همین باعث بروز مشکلاتی می‌شود.

-معمولاً معمارها به مسائل با دید هنری نگاه می‌کنند، این در حالی است که مهندسان دید علمی دارند. من در تلاش هستم تا نگرش و ابزاری ایجاد کنم تا برای طراحان علاوه بر طراحی، مدنظر قرار دادن ملزومات فیزیکی سازه‌ها را نیز میسر سازد.  Kotnik می‌خواهد با استفاده از مقام استادی خود معماران را به داشتن تخصص‌های علمی در زمینه مهندسی ترغیب کند. از سوی دیگر مهندسان عمران در طراحی سازه‌ها باید توجه بیشتری به شرایط بومی و فرهنگی داشته باشند.

-معماران و مهندسان عمران هردو بر نحوه درک ما از محیط تأثیر می‌گذارند. لذا هر دو گروه مهم و مسئول هستند.

 

 

 

دریافت فایل کامل مقاله:

a_new_approach_to_designing_structures.pdf

 

 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808  

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

فایل
درباره نویسنده
عکس‌های nickzad

نیکزاد نودهی

مهندس عمران-علاقه‌مند به مهندسی زلزله
سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
چگونگی دانلود رایگان برای اعضای vip
چگونگی دانلود رایگان برای اعضای vip را لطفا توضییح دهید هر کار میکنم دانلود نمیشه
عکس کاربر
0پاسخ
نقشه کشی با ایتبس میت
سلام دوستان دوره یا موسسه ایو برای تهیه نقشه های بتنی با ایتبس میت کسی شرکت کرده جایی؟ میخوام مو به مو با ایین نامه خودمون نقشه ها کنترل بشه! کسی هست اموزش بده؟
عکس کاربر
1پاسخ
درخواست آمورش کامل در خصوص صورت وضعبت نویسی برای پروژه های راهسازی و تونل سازی
با سلام بنده آمورش کامل در خصوص صورت وضعبت نویسی و بررسی آن میخواهم کتاب ،نرم افزار و هر گونه آموزش در خصوص بررسی و نوشتن صورت وضعیت پروژه های راهسازی و تونل سازی
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .