ایبوک ۱۱۶: طرح و تحلیل گسیختگی پیش رونده سازه های فضا کار

ایبوک ۱۱۶: طرح و تحلیل گسیختگی پیش رونده سازه های فضا کار

در این متن دو حالت مختلف از سازه های فضا کار با بحث در مورد گسیختگی های تصادفی در سراسر جهان و مکانیزم گسیختگی انواع مختلف سازه های فضا کار مورد بررسی قرار می گیرند. در انتهای این فصل، یک مثال از تحلیل گسیختگی پیش رونده برای یک سازه فضا کار شبکه ای دو لایه با استفاده از برنامه های Abaqus و SAP 2000 (CSI,2013) نشان داده می شود.

انواع سازه های فضا کار اصلی: سازه های فضا کار به صورت گسترده در انواع مختلف سازه ها شامل قاب هایی با دهانه بلند و دهانه متوسط و همچنین دیوار های کوتاه، بام های بسته، کف ها، دیوار های خارجی و سایبان ها مورد استفاده قرار گرفته اند. چندین نوع سازه فضا کار اصلی مورد استفاده در پروژه های ساخت و ساز فعلی وجود دارند که شامل شبکه های دو لایه، پوسته های مشبک، سازه های غشایی و سازه های تنسگریتی می باشند.

مطالب مرتبط:

مجموعه ویدئو های بازدید سازه 808 از بزرگترین سقف سازه فضاکار کشور(خرداد 95-آبسار اصفهان)

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

برای کاربران ویژه رایگان است

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 3,000 تومان
3,000 تومان
پرداخت 3,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده

امیر رضا بخشی

دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش سازه دانشگاه فردوسی مشهد، سه سال سابقه ترجمه متون و مقالات تخصصی رشته عمران
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
درخواست راهنمایی در خصوص تحلیل غیرخطی و خرابی پیش رونده
سلام وقتتون بخیر من پایان نامه ای در زمینه ی خرابی پیش رونده دارم. برای بخش تحلیل های غیر خطیش به کمک و راهنمایی نیاز دارم. کسی هست که بتونه در این زمینه کمکی به من بکنه؟؟؟
عکس کاربر
2پاسخ
روش مدلسازی خرابی پیش رونده در Abaqus
با عرض سلام من برای کار تحقیقاتی خودم می بایست یک تحلیل دینامیکی غیرخطی برای ارزیابی خرابی پیش رونده مدل ماکرو یک قاب فولادی انجام بدم. در یکی از مقالات در این حوزه نوشته بود که با استفاده از دستور remove command در آباکوس ستون مورد نظر رو حذف کرده. لطفا اگر کسی در خصوص نحوه حذف یک عضو دلخواه در خلال تحلیل مدل، اطلاعاتی داره منو راهنمایی کنه با تشکر
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .