دانلود فیلم ورکشاپ رایگان مدلسازی فضای داخلی با SketchUp Pro

دانلود فیلم ورکشاپ رایگان مدلسازی فضای داخلی با SketchUp Pro

این ورکشاپ در روز جمعه 2 مهرماه  95 ، ساعت 18 تا 20  به صورت آنلاین برگزار می گردد. هدف از برگزاری این ورکشاپ آشنایی کلی مخاطب با مدلینگ و رندرینگ  و   مدلسازی فضای داخلی با SketchUp Pro می باشد . 

علاوه بر آشنایی با نرم افزار  شما در این ورکشاپ با نحوه تشکیل کلاس ها به صورت آنلاین آشنا می شوید . برای حضور در این کلاس لازم است سرعت اینترنت شما حداقل باید  512  باشد  . برای ثبت نام در این کلاس ایتدا در سایت ما civil808.com پروفایل خود را تشکیل دهید و سپس بر روی دکمه ثبت نام در پایین این صفحه کلیک کنید ومشخصات خواسته شده را وارد نمایید . 

برای ورود به کلاس در ساعت شروع ورکشاپ باید از لینکی که برای شما ایمیل می شود اقدام کنید . با کلیک بر روی لینک شما وارد کلاس می شوید و صفحه مونیتور استاد در سیستم شما نمایش داده می شود . توجه نمایید که تا قبل از ساعت شروع کلاس این لینک فعال نمی باشد . در صورت مواجهه با هر مشکلی در حین ورود به کلاس با شماره تماس 88272694 تماس بگیرید .

ضمنا در حین برگزاری ورکشاپ می توانید سوالات خود را هم بپرسید . برای پرسیدن سوال برای استاد در صفحه نمایش کلاس سوال خود را تایپ می کنید و یا از استاد می خواهید تا میکروفن شما را فعال کند تا سوال خود را شفاهی بپرسید . 

لینک دانلود فیلم ورکشاپ معرفی دوره

 

سرفصل دوره کامل sketch up بعد از ورکشاپ

 

  • معرفی و آشنایی با نرم افزار (محیط کاربری،پنجره مدلسازی، منوها، پلاگین ها و …)
  • تنظیمات نرم افزار و مدلسازی از روی پلان (دیوار، کف طبقات، سقف، درب ها، پنجرها)
  • مدلسازی وسایل آشپزخانه
  • مدلسازی اتاق نشیمن
  • مدلسازی اتاق غذا خوری
  • مدلسازی اتاق خواب
  • مدلسازی سرویس ها

لینک ثبت نام دوره کامل Sketch up-بخش اول

لینک ثبت نام دوره کامل Sketch up - بخش دوم

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
فصای خورشیدی: محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان

سلام وقت بخیر 

من یک تمرین دارم برای مشخص کردن و محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان برای درس عناصر جزئیات حالا اگر خواستید پلان هم رو میفرستم براتون، و مشخص کردن مصالح ساخت اون گلخانه کنار ساختمان که دست خودمونه چه مصالحی بذاریم (مصالح بدون عایق) ،ممنون میشن کمک کنید 

به پیوست ارسال شده است

عکس کاربر
0پاسخ
آیا ارشد معماری داخلی میتواند امضای طراحی نظام مهندسی دریافت کند؟
ایا ارشدمعماری داخلی میتواند امضای طراحی نظام مهندسی دریافت کند؟موردقبول نظام مهندسی است؟
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه وارد کردن مدل به Grasshopper و بهینه سازی آن
با سلام و عرض ادب بنده تازه یادگیری گرس هاپر را شروع کرده ام. در ویدئو آموزشی که خریداری کردم، در ابتدای مدلسازی عنوان نموده که برای بهینه سازی فرم ها سعی کنید از فرم های بسته و با خطوط موازی استفاده کنید. سوالی که من برایم پیش آمده، این است که من اگر قبلا در پروژه ای طراحی را در اسکچاپ انجام دادم ولی به صورت فرم نیم دایره با اختلاف ارتفاع ها، آیا می توانم آن را به راینو وارد کنم و با گرس هاپر بهینه بودن آن را از جهات مختلف ارزیابی نمایم؟ یا از ابتدا باید مدلسازی در فضای راینو باشد؟ و اینکه آیا فقط با مدل و فرم های خاصی می توان مدل بهینه ساخت؟ ممنون و سپاسگزار پاسخ شما خواهم بود.
ورود به بخش پرسش و پاسخ