«صما»پنجمین گزارش چهره سال صنعت ساختمان را منتشر می کند

24 بهمن 1394 - 12:51
«صما»پنجمین گزارش چهره سال صنعت ساختمان را منتشر می کند

 

بنابر استقبال کاربران، زمان رای گیری تا ظهر فردا(شنبه 24 بهمن ماه 1394) ساعت 12 تمدید شد. دور دوم نیز بلافاصله پس از معرفی 5 نفر آغاز خواهد شد. پس تا 16 ساعت دیگر دور اول رای گیری به پایان می رسد و هر داوطلبی که از گروه خود بالاترین رای را به دست آورده است به دور دوم راه خواهد یافت. در دور دوم که از بلافاصله از ظهر فردا آغاز می شود رقابت در بین 5 نفری خواهد بود که هر یک نماینده یکی از گروه های پنج گانه وزارت راه و شهرسازی، شهرداران، اعضای سازمان نظام مهندسی، کمیسیون عمران مجلس و انجمن ها و تشکل ها هستند. در نهایت با رای کاربران یک نفر به عنوان چهره سال صنعت ساختمان انتخاب خواهد شد.
تا ساعت 20 روز جمعه 23 بهمن ماه که تنها 16 ساعت به پایان زمان رای دهی فرصت باقی است می توان به نتایج ذیل اشاره کرد:
• صدر جدول در اختیار شهرداران است و رقابت اصلی در این گروه، میان شهردار شیراز و شهردار اصفهان است که هر دو بیش از 4000 رای به دست آورده اند و اختلافی در حدود 250 رای دارند.
• در رده بعدی گروه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد که مقام عالی وزارت در صدر گروه قرار دارد و معاونان وزیر با بیش از 2000 رای اختلاف در حال رقابت هستند.
• گروه سوم انجمن ها و تشکل ها هستند که نایب رئیس اتاق بازرگانی با اختلاف بیش از 1000 رای در صدر این گروه قرار گرفته است و نفر دوم این گروه رئیس شورای تشکل های کارفرمایی و صنفی ... است.
• گروه چهارم که بیشترین رقابت در بین آنها جریان دارد اعضای کمیسیون عمران مجلس هستند که با اختلاف آرای اندکی از یکدیگر پیشی می گیرند و در جدول جا به جا می شوند و با اختلاف کمتر از 100 رای سه نفر از آنها در حال رقابتی میلیمتری با یکدیگر هستند.
• گروه پنجم هم به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تعلق دارد که رقابت اصلی را ریاست نظام مهندسی تهران با ریاست نظام مهندسی کشور انجام می دهند و کمتر از 20 رای با هم اختلاف دارند.
• پدیده این دوره هم رئیس شورای عالی تشکل های کارفرمایی و صنفی ... است که با انصراف یکی از کاندیداها، جایگزین شد و عملا دو روز از زمان رای گیری را از دست داد اما توانسته تا این لحظه بیش از 1600 رای به دست آورد.
• دور اول رای گیری فردا(شنبه 24 بهمن 1394) ساعت 12 ظهر به پایان رسیده و بلافاصله دور دوم آغاز خواهد شد.

منبع : +

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه