تمدید مهلت ثبت نام در آزمون نظام مهندسی بهمن 94

28 آذر 1394 - 13:27
تمدید مهلت ثبت نام در آزمون نظام مهندسی بهمن 94

قابل توجه داوطلبان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فني ساختمان و تعيين صلاحيت حرفه‌اي معماران تجربي بهمن 94

با توجه به درخواست سازمان‌های نظام مهندسي استان‌ها و داوطلبان آزمون‌های فوق به اطلاع می‌رساند ثبت نام اين آزمون‌ها تا تاريخ دوشنبه 30/09/94 تمديد گرديد. همچنين تاريخ اخذ تأییدیه ثبت نام توسط سازمان‌های نظام مهندسي و كارداني استان تا تاريخ یکشنبه 06/10/94 خواهد بود. لازم به ذكر است كليه داوطلبان موظف‌اند تأییدیه ثبت نام خود را از بخش "قبلاً ثبت نام نموده‌ام" سامانه ثبت نام كنترل نمايند و در صورت عدم تأیید، حداكثر تا تاريخ 06/10/94 به سازمان‌های نظام مهندسي و يا كارداني استان خود مراجعه نمايند.

لازم به ذكر است اين تاریخ‌ها به هيچ عنوان قابل تمديد نبوده و اين اطلاعيه بمنزله ابلاغ رسمي به ادارات كل راه و شهرسازي و سازمان‌های نظام مهندسي و نظام كارداني استان‌ها نيز می‌باشد.


دفتر مقررات ملّی ساختمان

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
مدل سازی با ادونس استیل
سلام وقت بخیر ببخشید دو سوال درخصوص نرم افزار ادونس استیل داشتم . چگونه تصاویر نماها وپلان را در یک صفحه نمایش بدهم مثل تکلا که میشود نما سه بعدی ،پلان وبرش را کنارهم داشته باشیم و سوال دوم اینکه یک تیر لانه زنبوری را چگونه درست کنم و یا آن را چگونه به نرم افزار معرفی نمایم .
عکس کاربر
2پاسخ
دوره های آموزشی آنلاین bim و کلیه آموزش های bim چه زمانی برگزار می شوند؟
باسلام و عرض ادب خدمت شما دوره های آموزشی آنلاین bim و کلیه آموزش های bim چه زمانی برگزار می شوند؟ آیا به صورت کامل تدریس می شوند؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...