دانلود فیلم ورکشاپ آنلاین «آشنایی با مهندسی ارزش»-دوشنبه 13 آذر 91

17 مرداد 1395 - 07:54
دانلود فیلم ورکشاپ آنلاین «آشنایی با مهندسی ارزش»-دوشنبه 13 آذر 91

دوره آموزشی آشنایی با مهندسی ارزش که برای اولین بار به صورت آنلاین و  توسط جناب دکتر داود رضا عرب در تاریخ دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 20-22 از طریق آموزشگاه مجازی 808 برگزار گردید:

دانلود و مشاهده فیلم

جزوه

 

 

ثبت نام کارگاه آموزشی «آشنایی با مهندسی ارزش»

مدرس: دکتر داودرضا عرب، عضو هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران

عضو اصلی انجمن مهندسی ارزش

رزومه جناب دکتر داود رضا عرب

رادیو 808-شماره 37-مصاحبه با دکتر داود رضا عرب-قسمت دوم:«آشنایی با مهندسی ارزش»

توضیحات دوره:

  • اولین دوره این کارگاه آموزشی تک جلسه ای به عنوان اولین کارگاه آموزش مجازی مهندسی ارزش به مدت 2 ساعت در تاریخ دوشنبه 13 آذر ماه 1391 در آموزشگاه مجازی 808 برگزار گردید
  • این دوره آموزشی با همکاری انجمن مهندسی ارزش  و توسط جناب دکتر داود رضا عرب عضو اصلی انجمن مهندسی ارزش و دارای صلاحیت تدریس دوره های مهندسی ارزش برگزار می شود.

همانطور که در رادیو شماره 36 و اختصاصا در رادیو شماره 37 به معرفی مفاهیم مهندسی ارزش پرداختیم ، جناب دکتر داود رضا عرب جهت تفهیم بیشتر این دانش آخرین کتاب تالیفی خودشان با نام «آشنایی با مهندسی ارزش» را که با همکاری موسسه پژوهشی مهندسی راهبرد دانش پویا در تابستان 1389 به چاپ رسانده اند را برای اولین در فضای مجازی برای انتشار در سایت Civil808  به کاربران سایت اهدا نمودند. مطالعه این کتاب به همه مهندسین به خصوص آنهایی که به دنبال بالا رفتن کارکرد  مهندسی اشان هستند توصیه می شود.

(برای مشاهده بهتر این تصویر کافیست روی آن کلیک کنید)

این کتاب تحت نظر مستقیم جناب دکتر داود رضا عرب در موسسه پژوهشی مهندسی راهبرد دانش پویا با همکاری آقایان مهدی رجبی هشجین،حمید پشتوان،نیمدا جهدی و با همکاری معاونت آموزش پژوهشکده مدیریت شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی کشور در تابستان 1389 به چاپ رسیده است. جهت دانلود این کتاب می توانید به این لینک مراجعه کنید.

تصاویر مرتبط:

توجه:

  • برای استفاده از کلاس ها لازم است تا دانشجویان با حداقل سرعت اینترنت ADSL- 128 کیلوبایت بر ثانیه به اینترنت متصل شوند و برخی تنظیمات از قبیل سیستم صوتی و تصویری سیستم هایشان از قبل انجام شده باشد تا بتوانند از صدا و تصویر ویدئویی اساتید بدون قطع و وصل شدن استفاده مطلوب تری کنند.
  • دانشجویان برای آنکه امکان سوال و جواب شفاهی با استاد را داشته باشند لازم است از قبل از شروع دوره نسبت به خرید یا تست لوازم صوتی شامل اسپیکر و میکروفون سیستم های خود اقدامات لازم را انجام دهند.
  • دانشجویان می توانند از بعد از اتمام زمان برگزاری کلاس با کلیک مجدد بر روی لینک ورود، از نسخه ضبط شده کلاس آنلاین بازدید کنند.
  • پس از اتمام دوره کل فیلم های دوره به همراه جزوات و  اطلاعات جانبی مرتبط با دوره در  1DVD به همراه گواهینامه چاپ شده حاوی اعتبار گذراندن دوره توسط دانشجو به آدرس دانشجو به طور رایگان پست می شود.
  • به شرکت کنندگان در دوره گواهینامه معتبر آموزشی با امضای شخص دکتر عرب اهدا خواهد شد. این گواهینامه پس از ارزشیابی حضور فعال در دوره به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.نمونه این نوع گواهینامه ها را در این لینک میتوانید مشاهده کنید.
  • لینک ورود به کلیه کلاس ها 30 دقیقه قبل از شروع تایم کلاس جهت ورود دانشجویان باز خواهد بود، تا دانشجویان با تست امکانات سخت افزاری سیستم خود آماده شروع کلاس در راس ساعت از قبل تعیین شده شوند .
  • نام کاربری هر فرد در کلاس مجازی میبایست حتما نام و نام خانوادگی باشد که در فرم ثبت نام آنلاین پر نموده است در غیر اینصورت گواهینامه گذراندن دوره به شرکت کننده اهدا نخواهد شد.
  • به دلیل یکی از ویژگی های مهم آموزش مجازی که همان امکان سوال و جواب نا محدود استاد و دانشجویان است برای اینکه از کیفیت کلاس کاسته نشود کلاس ها با حداقل ظرفیت 15 نفر و حداکثر ظرفیت 25 نفر تشکیل خواهند شد.
  • چنانچه در استفاده از سایت آموزشگاه دچار اشکال فنی شدید حتما توضیحات ارائه شده در این فایل را مشاهده فرمایید.
  • همچنین می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل در استفاده از محیط آموزشگاه از طریق اطلاعات قرار داده شده در این صفحه با ما تماس حاصل فرمایید.

پست های مرتبط:

» ثبت نام دوره آموزشی 2ساعته «آشنایی با مهندسی ارزش»،مدرس: جناب دکتر عرب،دوشنبه 13 آذر

» رادیو 808-شماره 37-مصاحبه با دکتر داود رضا عرب-قسمت دوم:«آشنایی با مهندسی ارزش»

» انتشار کتاب «آشنایی با مهندسی ارزش» تالیف دکتر داود رضا عرب، برای اولین بار از 808

 

دانلود ویدئوکست مصاحبه با جناب دکتر داود رضا عرب با کیفیت بالا

 

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...