تطبیق استانداردها در پروژه‌های عمرانی با استانداردهای بین‌المللی

11 آبان 1394 - 10:22
تطبیق استانداردها در پروژه‌های عمرانی با استانداردهای بین‌المللی

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه یکی از وظایف این شرکت ارزیابی استانداردهای پروژه ها است گفت: در سال گذشته توانستیم 10 میلیارد تومان تکنولوژی نو وارد کشور کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدرضا حسینی در نشست خبری حاشیه پنجمین نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی و صنایع وابسته با بیان اینکه عملکرد و اقدامات شرکت آزمایشگاه فنی خاک در زمینه امور ژئوتکنیک و تعیین استانداردهای خاک، بتن و آسفالت است، گفت: این شرکت به عنوان نماینده دولت و حاکمیت وظایفی دارد که علاوه بر تشخیص و ارزیابی کیفیت‌ها باید در زمینه‌های دانش‌های نو و تکنولوژی جدید فعالیت داشته باشد.

وی افزود: در سال گذشته چیزی حدود 10 میلیارد تومان تکنولوژی جدید وارد کشور کرده‌ایم.

حسینی با اشاره به ارزیابی کیفیت مصالح استفاده شده در پروژه‌ها تاکید کرد: بخشی از وظایف این شرکت ارزیابی رعایت استانداردها در پروژه‌های عمرانی است که این ارزیابی‌ها و تطبیق استانداردها با همکاری موسسه استاندارد انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به ارزیابی کیفیت آزادراه تهران- شمال گفت: به این پروژه هم ورود کرده‌ایم و در حال مذاکره با بنیاد مستضعفان هستیم.

حسینی با اشاره به میزان درآمدهای این شرکت در سال گذشته گفت: میزان دsرآمداین شرکت در سال گذشته 123 میلیارد تومان بوده و در سال جاری تاکنون به 165 میلیارد تومان رسیده و پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال به 195 میلیارد تومان برسد.

منبع:+

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه