رادیو 808-شماره 36-مصاحبه با دکتر داود رضا عرب، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران-قسمت اول

11 آبان 1391 - 13:01

رادیو 808- شماره 36

مصاحبه با دکتر داود رضا عرب، عضو هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران

با موضوع:  "معرفی تاریخچه شکلگیری مجله عمران شریف و سازمان علمی پژوهشی دانشجویان عمران سراسر کشورIsoces"

 و

«مهندسی ارزش»

رزومه جناب دکتر داود رضا عرب

تو این شماره از رادیو 808 به سراغ یکی از اساتید گرایش مدیریت منابع آب کشور رفتیم که از جمله اساتید فعال در زمینه فعالیت های پژوهش کاربردی در کشور نیز به شمار می آیند. میهمان این شماره از رادیو 808 جناب دکتر داود رضا عرب عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران میباشند.

از جمله سوابق برجسته جناب دکتر عرب ، پایه گذاری مجله عمران شریف ، پایه گذاری سازمان علمی پژوهشی دانشجویان عمران سراسر کشور ، مدیر موسسه پژوهشی مهندسی راهبرد دانش پویا ،  ، عضو و مدرس انجمن مهندسی ارزش ایران  و عضویت در هیئت مدیره چند انجمن علمی آموزشی دیگر کشور میباشد که البته اطلاعات تکمیلی از سوابق ایشان را در ابتدای همین مصاحبه به تفصیل از زبان خود ایشان خواهیم شنید  و یا می توانید با دانلود رزومه ایشان مطالعه فرمایید.

آلبوم تصاویر گرفته شده از این مصاحبه در صفحه اختصاصی رادیو 808 در فیسبوک

دکتر داود رضا عرب با کوله باری از تجربه ناشی از تمرین کارهای گروهی از جمله اساتید محبوب رشته مهندسی عمران به شماره میروند که فعالان انجمن های علمی عمران در دانشگاه ها نیز  با حمایت های ایشان آشنایی نزدیک دارند. در 5 سال اخیر شاهد برگزاری منظم کارگاه های مهندسی ارزش در کشور بودیم که در دانشگاه ها و مراکز عمرانی کشور  شاهد برگزاری آن بودیم. دوره ای که بسیار مورد نیاز قشر دانشگاهی و مهندسی کشور است و تا اندازه زیادی نیاز به مطلع نمودن مهندسانمان به این مقوله مهم یعنی مهندسی ارزش در کشور یافت می شود.

در آموزشگاه مجازی 808 به اطلاع میرسونیم که از هفته آینده دوره های مهندسی ارزش با تدریس جناب دکتر عرب به صورت کارگاهی برگزار خواهیم کرد که جزئیات مربوط به ثبت نام و اسم نویسی در این دوره ها تا چند روز آینده در سایت منتشر خواهد شد. با هم این شماره از رادیو 808 را میشنویم:

دانلود فایل صوتی رادیو شماره 36 با کیفیت ضبط 64Kbps

لینک دانلود

 

 

 

توجه: این مصاحبه به جهت حجم سوالات پرسیده شده از جناب دکتر عرب در دو قسمت(شماره های 36 و 37) در وبسایت قرار خواهد گرفت بنابراین منتظر شنیدن قسمت دوم این مصاحبه با موضوع اختصاصا مهندسی ارزش به دو صورت پادکست و ویدئوکست در شماره 37 رادیو 808 باشید.

 


 

مطالب مرتبط:

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه