تولید برق با هر پنجره ای در فناوری های جدید انرژی

7 شهريور 1394 - 12:53
تولید برق با هر پنجره ای در فناوری های جدید انرژی

در شرکت آمریکایی، فن آوری های جدید انرژی در زمینه تولید برق از پنجره های شفاف در حال گسترش می باشد که این محصولات برای 85 میلیون آمریکایی در دوبخش خانه ها و ساختمان های تجاری تقسیم شده است. ماموریت این شرکت، برای تولید پنجره های خورشیدی ایجاد شده است که مقدار برق موثر و قابل توجهی را که به نفع محیط زیست و چشم انداز ساختمان می باشد، تولید کند. این تیم در حال گسترش یک نوع پوشش می باشد که قادر به تولید برق بر روی شیشه و پلاستیک های انعطاف پذیر است که در ته رنگ های مختلف به طور یکنواخت تهیه شده است. این آرایش پلیمر های اساسی صفحات خورشیدی کاملا تمیز و پاک بوده به طوری که تنها اشعه UV را گرفته و این فرآیند با این ساختار بی نظیر، می تواند توسعه پیدا کند.


محققان پنجره های خورشیدی را از نگاه تولید برق بررسی می کنند

 


برخلاف ساختمان های مرسوم، سیستم های صفحات خورشیدی منحصرا به استفاده از نور مستقیم خورشید به صورت محدود بر روی فضای پشت بام ساختمان های آسمان خراش بکار برده می شوند ،پنجره های خورشیدی برای بهره برداری در حالت خورشیدی، سایه و نور مصنوعی بر روی هزاران فوت سطح های شیشه ای رایج در برج های بلند امروزه طراحی شده است. این تکنولوژی موضوعی از چهل و دو ثبت اختراع بوده و محققان در مسیر پیشبرد این پروژه به سمت تولید هستند.


گسترش و توسعه در (معماری – رنگ های خنثی )



رنگ کردن این شیشه ها با رنگ های سفارشی



این پوشش تنها اشعه UV را می گیرد



تست این پوشش با استفاده از نور مصنوعی

 


به کار بردن این پنجره ها در آسمان خراش های مرسوم

 

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

منبع:+

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
ساختن حساب در سایت Green building studio
سلام با عرض خسته نباشید من در ساخت اکانت در سایت Green building studio به مشکل برخوردم به این صورت که بعد از آپلود دو عدد پروژه، حساب بنده منقضی شد و دیگه چیزی نمیتونم داخلش آپلود کنم و عملا بی فایده شده برام! لطفا اگر کسی راه حلی برای فعالسازی دوباره حساب داره، ممنون میشم راهنماییم کنه
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...