مهندسی Nitsch زیرساخت های سبز را به عنوان مدلی در شهرواشینگتن دی سی برای ارئه خدمات طراحی می کند-اختصاصی 808

6 مرداد 1394 - 10:07
مهندسی  Nitsch زیرساخت های سبز را به عنوان مدلی در شهرواشینگتن دی سی برای ارئه خدمات طراحی می کند-اختصاصی 808

بوستون - مهندسی Nitsch برای طراحی بهسازی زیرساخت سبز در خیابان کندی واشنگتن دی سی، درمسابقه طراحی رقابت زیرساخت سبز آبی، شهر DC انتخاب شد. پس از این که به عنوان یکی از فینالیست ها درفاز برنامه ریزی و طراحی مسابقه انتخاب شد، تیم مهندسی Nitsch طراحی خود را برای خیابان سبز کندی اصلاح کرد : پروژه خیابان سبز محله، شامل انواع استراتژی های زیرساخت سبز برای 100 بلوک خیابان کندی است.
یک هیئت ارزیابی چند جانبه تیم مهندسی Nitsch را ، برای نمایشی نوآورانه ، مقرون به صرفه، مفید، وارائه راه حل های جایگزین، برای کاهش تخلیه فاضلاب های سطحی به فاضلاب ترکیبی ، در نتیجه کاهش سرریز فاضلاب ترکیبی (CSC) در ناحیه زهکشی شده راک کریک، انتخاب کرد. فاضلاب ترکیبی، که قادر به حمل فاضلاب سطحی و فاضلاب عمومی است ، می تواند در بسیاری از شهرهای قدیمی تر امریکا ایجاد شود.


با هدف طراحی راه حل های نوآورانه که فاضلاب سطحی را قبل از ورود به سیستم فاضلاب ترکیبی جذب می کند ، تیم مهندسی Nitsch پیشنهاد بهسازی خیابان کندی که ادغام انواع استراتژی های چشم انداز و فاضلاب سطحی، از جمله درختان اضافی خیابان، پوشش آسفالت نفوذ پذیر، شکاف های نفوذ گیاهان، توسعه آبروهای فاضلاب سطحی، مناظر مجهز شده با حصار ، و ذخیره سازی / نفوذ زیر سطحی.
نصب و به کارگیری صنعت محیطی، موجب توجه به ویژگی های کاربردی فاضلاب سطحی ، افزایش آگاهی از حرکت فاضلاب سطحی ، روش برخورد و ذخیره سازی آن می شود . طراحی، مفاهیم بیشتر "خیابان کامل" را با استفاده از موانع دست انداز ، گذرگاه های پیاده و پل های عابر، که یک خیابان امن و راحت برای عبور و مرور عابرین پیاده، دوچرخه سواران و رانندگان، ترویج می دهد.
" پیش بینی می کنیم که طرح ما برای خیابان کندی مقدار قابل توجهی از فاضلاب سطحی ورودی به سیستم فاضلاب ترکیبی سالانه را از بین می برد، کیفیت آب را بهبود می بخشد ، و اثرات جزیره گرمایی شهر را به حداقل می رساند. نیکول هولمز،که مدیر پروژه زیرساخت های تیم مهندسی Nitsch است ، گفت:". " به عنوان یک اصل، طراحی ما جامعه را، با بالا بردن سطح آگاهی و حمایت از زیرساخت های سبز، با ایجاد یک خیابان مشترک که برای همه کاربران جاده، امن و لذت بخش است، بهره مند می کند."
اسکات ترنر، مدیر برنامه ریزی Nitsch ، افزود: "یکی از چیزهایی که هیجان انگیز ترین مورد این پروژه است، استراتژی هایی که به کار گرفتیم، به عنوان یک مدل برای آنچه در هر نقطه برای سرریز فاضلاب ترکیبی و فاضلاب سطحی در جاده ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. راه حل های طراحی ما از این پروژه می تواند در سراسر گذرگاههای شهری واشنگتن DC، که نیاز بیشتری به کاهش تخلیه فاضلاب سطحی به فاضلاب ترکیبی دارند، تکرار شود. "
تیم شامل مهندسی Nitsch، به عنوان مهندس طراح و مشاور اصلی؛ طراح آب های باران شهری . وارنر لارسون شرکتی به عنوان معماران منظر؛ استیسی لوی به عنوان متخصص محیط زیست و مهندسی EBA، شرکت نقشه برداری زمین، و مشاور مهندس ژئوتکنیک: McKissack و McKissack به عنوان مشاور دارای مجوز. و تینا بوید و همکاران جهت توسعه عمومی و مشاور همکار است.

ترجمه شده توسط تیم خبری 808

منبع:+

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .