اطلاعيه مسابقه بتن ۱۴۰۴- ویژه کارخانه های تولید بتن آماده

3 مرداد 1394 - 07:54
اطلاعيه  مسابقه بتن ۱۴۰۴- ویژه کارخانه های تولید بتن آماده

احتراماً همانطور که مستحضرید، بتن و انواع سازه‌های بتنی بخش مهمی از ساخت و ساز در کشور در را برمی­گیرد. بررسی­ها و مطالعات موجود نشان می­دهد وضعیت کیفیت تولید بتن و اجرای سازه­های بتنی نیاز به ارتقا دارد. با عنایت به این موضوع مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از سوی وزارت راه شهرسازی اقدام به تدوین سند جامع چشم­انداز بتن ۱۴۰۴ به عنوان گامی در راستای ارتقای کیفی ساخت و ساز نموده و عملیات اجرایی را در این زمینه آغاز نموده است.
از جمله فعالیت­ها در زمینه اجرایی نمودن سند چشم­انداز بتن ۱۴۰۴، شناسایی کارخانه­های تولید بتن آماده با کیفیت مناسب در سراسر کشور می­باشد. بدین منظور کمیته ملی بتن ۱۴۰۴ مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با همکاری انستیتو مصالح ساختمانی دانشگاه تهران و انجمن بتن ایران قصد دارد بمنظور ترویج اهداف آن سند مسابقات کیفیت بتن را در سطح کارخانه­های تولید بتن آماده، ۸ کلانشهر کشور با عنوان "مسابقات کیفیت بتن-مبتنی بر سند چشم­انداز بتن ۱۴۰۴" برگزار نماید تا ضمن ارزیابی ظرفیت موجود در کشور زمینه بتن آماده موجبات آشنایی هر چه بیشتر دست­اندرکاران صنعت بتن کشور بویژه کارخانه­های بتن آماده را با مقوله ارتقای کیفیت فراهم آورد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مسابقات می­توانید به وبگاه: www.ici.ir مراجعه و یا با شماره­ ۸۸۹۸۵۲۹۸ و یا ۸-۸۸۲۳۰۵۸۵ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

 

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه