رادیو808-تسلیت به مناسبت درگذشت جناب پروفسور برقعی، از اساتید به نام مهندسی عمران

24 مرداد 1391 - 15:14

گروه آموزشی 808 درگذشت استاد گرامی، جناب پروفسور برقعی ، استاد عمران دانشگاه صنعتی شریف را به همه دانشگاهیان و مهندسین عمران تسلیت می گوید.

خبر رسمی درگذشت جناب پروفسور برقعی از روابط عمومی وبسایت دانشگاه صنعتی شریف

زندیاد دکتر برقعی که متولد 1333 بودند به عنوان استاد تمام رشته مهندسی عمران در مجامع علمی با مقالات و کارهای ارزنده ای که از خود برجا گذاشته بودند زبانزد مهندسی عمران در کشور به حساب می رفتند. برای آگاهی از  رزومه و شرح حال ایشان به  این لینک مراجعه کنید.
به این مناسبت مجلس ترحیمی نیز در روز چهارشنبه 25 مرداد ماه در مسجد حجت ابن الحسن در خیابان سهروردی شمالی تهران از ساعت 18 تا 19.30 برگزار می شود.

گروه آموزشی 808 ضمن عرض تسلیت به جهت درگذشت جناب پروفسور برقعی یکی از اساتید به نام و محبوب کشورمان به اطلاع همکاران محترم میرساند در شماره 26 رادیو 808 قصد داریم در این ارتباط در کنار بحث زلزله اخیر در آذربایجان شرقی خبر رسانی کنیم.

بخشی از این خبر رسانی اختصاص داده شده به بیان خاطرات دانشجویانی که با جناب پروفسور برقعی درس داشتند. لذا از مهندسین عمران درخواست میشود چنانچه در این مورد خاطراتی دارند یا تجربه همکاری چه دانشگاهی و چه غیره داشته اند با ارسال نظر در زیر همین پست یا از طریق ارسال ایمیل بفرمایند تا با نام خودشان در رادیو این شماره به اطلاع شوندگان عمرانی فارسی زبانمان رسانده شود.
روحش شاد و یادش گرامی

تیم خبری رادیو 808

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه