دوره های آموزشی شبیه سازی انرژی ساختمان ها با نرم افزار دیزاین بیلدر

19 مرداد 1395 - 10:28
 دوره های آموزشی شبیه سازی انرژی ساختمان ها با نرم افزار دیزاین بیلدر

دوره آتی شبیه سازی انرژی ساختمان ها با نرم افزار دیزاین بیلدر از 4 تا 7 شهریورماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.


  پس از استقبال از برگزاری دوره های تخصصی شبیه سازی انرژی ساختمان ها با نرم افزار دیزاین بیلدر با تدریس فرشاد نصراللهی، دکترای تخصصی معماری با گرایش انرژی، استاد دانشگاه هنر و فنی برلین و نماینده رسمی و مدرس شرکت دیزاین بیلدر انگلیس، دوره آتی شبیه سازی انرژی ساختمان ها با نرم افزار دیزاین بیلدر از 4 تا 7 شهریورماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
 
تاکنون دوره های آموزشی دانشگاهی نرم افزار دیزاین بیلدر در دانشگاه های مختلف کشور از جمله در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شیراز، دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد، دانشگاه گرگان، دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه آزاد تبریز برگزار گردیده است.
 
 مدرک معتبر بین المللی از شرکت DesignBuilder انگلیس و یک ورژن یک ماهه از نرم افزار DesignBuilder با قابلیت های کامل مدلسازی به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.
 
محل برگزاری دوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر – تهران است.
 
 
این دوره ی آموزشی در سه کارگاه زیر برگزار می شود:
آموزش مدلسازی انرژی ساختمان ها: 4 و 5 شهریور
مهارت های خاص مدلسازی، کاربرد مدلسازی و تمرین عملی: 6شهریور
مدلسازی CFD داخل و خارج ساختمان، تحلیل اقتصادی و تمرین عملی: 7 شهریور
 
شرکت در یک، دو و یا هر سه کارگاه به انتخاب شرکت کنندگان ‌می‌باشد.
 
در این دوره آموزشی در کنار آموزش نرم افزار شبیه سازی دیزاین بیلدر، همچنین می توانید مواردی چون اطلاعات علمی مربوط به مباحث پایه ساختمان و انرژی، نحوه تجزیه و تحلیل نتایج خروجی نرم افزار، کاربرد شبیه سازی انرژی در روند طراحی معماری و در پروژه های پژوهشی از جمله پایان نامه های کارشناسی ارشد و ی را آموزش ببینید.
 
  برای اطلاعات بیشتر با شماره های: 09120288128 و 03137791345 تماس بگیرد

 

 لینک اصلی خبر

سوالات مرتبط
عکس کاربر
3پاسخ
درخواست پکیج دیزاین بیلدر
پکیج دیزاین بیلدر پشتیبانیم داره؟ برای رفع اشکال یا سوال و...
عکس کاربر
0پاسخ
ساختن حساب در سایت Green building studio
سلام با عرض خسته نباشید من در ساخت اکانت در سایت Green building studio به مشکل برخوردم به این صورت که بعد از آپلود دو عدد پروژه، حساب بنده منقضی شد و دیگه چیزی نمیتونم داخلش آپلود کنم و عملا بی فایده شده برام! لطفا اگر کسی راه حلی برای فعالسازی دوباره حساب داره، ممنون میشم راهنماییم کنه
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...