کنفرانس بین المللی نخبگان عمران و معماری

6 خرداد 1395 - 11:37
کنفرانس بین المللی نخبگان عمران و معماری

درباره کنفرانس

با توجه به اهمیت علم و فن آوری در جهان امروز، نیاز به کار علمی در ابعاد مختلف آن در سطح جهانی وجود دارد؛ حوزه مهندسی عمران، معماری و شهرسازی یکی از حوزه های اصلی تولید علم در ایران و جهان است. کنفرانس بین المللی نخبگان عمران، معماری و شهرسازی، فرصتی مغتنم را برای طیف وسیعی از دانشگاهیان و متخصصان برای بحث پیرامون تحقیقات و کشفیات جدید در حوزه های مرتبط به ارمغان خواهد آورد.

کمیته اجرایی در صدد است اولین دوره این کنفرانس را با هدف ارائه و معرفی آخرین تجربیات و دستاوردهای پژوهشی و کاربردی در زمینه های مختلف عمران، معماری و شهرسازی، تبادل اطلاعات بین نخبگان، اساتید دانشگاهی و متخصصان، ارائه آخرین روش ها و فرآیندهای بهبود و افزایش کارایی این حوزه تخصصی و معرفی تحقیقات روز ایران و جهان و بررسی چالش­های علمی و اجرایی در فرایند کاربرد آنها از تمام مناطق جغرافیایی، در سطوح محلی، ملی، منطقه­ای و بین­المللی، در تاریخ 12 خرداد 1395 مطابق با 1 June 2016  در ایران - تهران برگزار نماید.

شایان ذکر است، مجموعه دوره های این کنفرانس به عنوان یک رویداد علمی معتبر در میان جامعه علمی شناخته شده و افزایش تعداد مقالات ارسالی و شرکت کنندگان هر دوره دلیلی بر این ادعا است و شرکت سرآمد همایش کارین از طریق فعالیت های کنفرانس، لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس، و امکان چاپ مقالات در مجلات معتبر بین المللی بر توسعه و ترویج دانش نظری، پژوهش های مفهومی، و دانش حرفه ای تمرکز دارد.

شرکت سرآمد همایش کارین در طی سال­های اخیر همایش­ها و کنفرانس­های موفقی را با مشارکت دانشگاه­های معتبری مانند University of Nottingham، Kaunas University of Technology، Istanbul Medeniyet University، Istanbul Sabahattin Zaim University و مشارکت اساتید مطرحی از کشورهای ایران، انگلستان، آمریکا، امارات متحده عربی، اتحادیه اروپا، کانادا، ترکیه و مالزی برگزار نموده است که پذیرای شرکت کنندگانی از ۲۰ کشور از ۵ قاره به ویژه از کشورهای کانادا، مکزیک، فرانسه، ایتالیا، آلمان، آمریکا، کره جنوبی، هند، بنگلادش، امارات متحده عربی، استرالیا، مالزی، ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان، لیتوانی، هلند و ایران برگزار کرده است.

در این راستا کمیته علمی و اجرایی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران و مسئولان اجرایی دعوت می نمایند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط می باشد به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. علاوه بر این، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله، به عنوان شرکت کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.

 

 

مکان:

کنفرانس بین المللی نخبگان عمران ،معماری و شهرسازی در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. 

مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان اولین مرکز همایش جامع دانشگاهی در شمالی ترین نقطه تهران (منطقه ولنجک) در قلب دانشگاه شهید بهشتی با هوایی دلپذیر و مناظر طبیعی بسیار زیبا و چشم نواز در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و با زیربنایی به مساحت 7000 مترمربع احداث شده است.

این مرکز دارای 7 تالار و سالن کنفرانس نوساز و بسیار شیک با ظرفیت های متفاوت برای برگزاری همایش های استانی، ملی، منطقه ای و بین المللی با امکانات و تجهیزات استاندارد اعم از صوتی، تصویری و اینترنت بدون سیم در تمام نقاط مرکز می باشد.

 

 

زمان و تاریخ های مهم:

 

 

 

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه