دوره طراحی دکوراسیون داخلی

26 ارديبهشت 1395 - 12:51
 دوره طراحی دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی شغلی پر درآمد یا نیازی برای زندگی بهتر
 
این روزها یکی از مشکلات اصلی بازار کار و صنعت  عدم اطلاعات صحیح و مشاوره تحصیلی مناسب در رابطه با رشته انتخابی افراد در دانشگاه به لحاظ چشم انداز بازار کار موجود در ایران و عدم مشاوره شغلی پس از گذراندن دوره های دانشگاهی و نداشتن شناخت کافی نسبت به دسته بندی های شغلی در رشته مورد نظر می باشد.
 
یکی از رشته هایی که به لحاظ فرصت های شغلی زمینه مناسبی برای آن فراهم می باشد طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که با آموزش های اجرایی و کاربردی در این زمینه اشخاص می توانند بصورت انفرادی یا گروهی وارد بازار کار این رشته شود ، یکی از تفاوت های دوره های اجرایی که برای ورود به بازار کار تدوین  شده این است که اشخاص بدون هیچ پیش زمینه تحصیلی می توانند به راحتی و با گذراندن دوره های کوتاه مدت مربوطه وارد بازار کسب و کار این رشته شوند.
 
توانایی هایی که افراد پس از گذراندن دوره های اجرایی طراحی دکوراسیون داخلی بدست می آورند شامل موارد زیر می باشد که پیشنهاد می گردد در یکی از شاخه های مزبور فعالیت شغلی ادامه پیداکند:
 
1-      طراحی دکوراسیون داخلی منازل مسکونی با نرم افزار 3ds Max یا Sketch UP Pro
 
2-      طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری با نرم افزار 3ds Max Sketch UP
 
3-      طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای تجاری با نرم افزار 3ds Max SketchUP
 
4-       طراحی مبلمان با نرم افزار 3d Max یا Rhino
 
5-      طراحی غرفه های نمایشگاهی با نرم افزار 3ds Max یا Rhinoceros
 
6-      طراحی صحنه در سینما و تئاتر 3dMax یا Rhinoceros
 
7-      مدیر امور قراردادها
 
8-      متصدی متره و براورد و ....
 
متاسفانه در ایران موسسات آموزشی زیادی جهت برگزاری دوره های اجرایی با استاندارد های جهانی وجود ندارد  که امیدواریم با پژوهش هایی که در این زمینه صورت می گیرد بتوانیم از تمامی پتانسیل های موجود در کشور عزیزمان استفاده کنیم.
 
علاقمندان در استان تهران می توانند با مراجعه حضوری به مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان جهت مشاوره تحصیلی و شغلی در رشته های معماری و دکوراسیون داخلی و شرکت در دوره های آموزشی اجرایی  با رویکرد شغلی اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورند.
 
آدرس: صادقیه –خیابان آیت الله کاشانی-بین سازمان برنامه و شقایق-نبش لاله شمالی-پلاک 54-مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان
 
تلفن مرکز جهت هماهنگی:(7 خط)
 
02144111229
02144146137
 
آدرس وبسایت مرکز : www.eduskill.ir
 
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه