نرم افزار سازه سقف به فروشگاه سایت اضافه شد

15 مرداد 1393 - 15:02
نرم افزار سازه سقف به فروشگاه سایت اضافه شد

نرم افزاری کاملاً هوشمند و با طرز کار بسیار آسان تقدیم جامعه مهندسی کل کشور گردید که نیاز به هیچ آموزشی نبوده و فقط آشنایی اولیه با کامپیوتر جهت استفاده از این نرم افزار کافی خواهد بود. این نرم افزار تمام نکات آیین نامه ای در خصوص طراحی کامل انواع سقف های متداول در ایران ( کامپوزیت معمولی ؛ کامپوزیت عرشه فولادی ؛ تیرچه خرپایی و تیرچه کرمیت) را در نظر میگیرد. نتایج طراحی این نرم افزار با نمونه مثالهای کتاب طراحی سازه های فولادی آقایان دکتر مجتبی ازهری و دکتر سید رسول میرقادری و کتاب طراحی سازه های فولادی آقای مهندس شاپور طاحونی  و نیز کتاب راهنمای طراحی سازه های فولادی آقایان مهندس احمدرضا جعفری و مهندس مجتبی اصغر سرخی  که تقریباً منابع فارسی کمک طراحی اکثر مهندسین محاسب در کل کشور میباشد ؛ تطبیق داده شده است و نتایج یکسان بوده است. در خصوص طراحی تیرچه ؛ نتایج طراحی این نرم افزار با کل جداول نشریه 543 تطبیق داده شده و نتایج کاملاً یکسان بوده است.

نرم افزار سازه سقف

آز آنجاییکه طراحی دستی این سقف ها بسیار وقتگیر و خسته کننده بوده ؛ عملاً طراحی آنها تبدیل به معضلی شده است

که عموماً شاهدیم از یکسری جداول تیپ بدون در نطر گرفتن کاربری سقف در نقشه ها استفاده میشود که اگر نقشه های برخی از سقف ها

بررسی دقیق بشود حتماً در انتخاب المانهای سقف افراط و تفریط شده است. بنابراین میتوان این نرم افزار را یک ابزار ساده

و منحصر بفرد در خصوص طراحی و کنترل این تیپ از سقف ها دانست و یک همراه مطمئنی برای تمامی مهندسین در نطر گرفت.

این نرم افزار همچنان در بخش سازه شرکت های مهندسین مشاور ؛ دفاتر فنی شرکت های پیمانکاری ؛ شرکت های حقوقی دارای پروانه اشتغال به کار طراحی و حتی مراجعی که وظیفه کنترل و تایید نهایی نقشه ها را دارند میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

جهت سفارش خرید و کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه سایت مراجعه نمایید

برای ورود به فروشگاه و دیدن این محصول اینجا را کلیک نمایید

برچسب ها: 
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...