DVD فیلم آموزش تحلیل غیر خطی سازه ها-همراه با 2 ساعت کلاس رفع اشکال مجازی

14 دى 1392 - 16:52
DVD فیلم آموزش تحلیل غیر خطی سازه ها-همراه با 2 ساعت کلاس رفع اشکال مجازی

به اطلاع کاربران آموزشگاه مجازی 808 میرساند بنا به استقبال دانشجویان از دوره تحلیل غیر خطی این آموزشگاه که اولین بار در ترم پاییز و زمستان 91 در ابن بخش از آموزشگاه مجازی 808  با تدریس جناب مهندس تنباکوچی برگزار گردید و درخواست سایر دانشجویان از 808 برای تحدید این دوره ، تصمیم گرفته شد تا برای ترم جدید به جای تجدید همین دوره ، این دوره حاوی 22 ساعت فیلم آموزشی(11 جلسه دو ساعته) در قالب یک DVD  تدوین شده و همراه با 2 ساعت کلاس رفع اشکال که به صورت مجازی برگزار میگردد برای کاربران متقاضی عرضه شود.

متقاضیان میتوانند از طریق لینک خرید پستی زیر مستقیما درخواست ارسال پستی این مجموعه را به قیمت 150 هزار تومان داشته باشند و پس از تحویل DVD هزینه را به مامور پستی پرداخت نمایند:

توجه:  خرید پستی این مجموعه فقط تا پایان بهمن 1392 با 20% تخفیف به قیمت 120 هزار تومان میباشد:

لینک خرید پستی

 

 

توضیحات کلاس رفع اشکال:

پس از ارسال درخواست برای کلاس رفع اشکال با هماهنگی مدرس دوره جناب مهندس تنباکوچی ، این دوره به صورت آنلاین و به صورت گروهی چند نفره در زمانی که با توافق دانشجویان خواهد بود برگزار خواهد گردید.

 

 

 دوره آموزش جامع تحلیل غیرخطی و بهسازی لرزه ای سازه ها در Sap و Etabs

مدرس: مهندس رضا تنباکوچی

 دانلود رایگان سه جلسه ابتدایی این دوره:

اولین جلسه ورکشاپ های آموزشگاه مجازی 808 -آشنایی با انواع روش های تحلیل خطی و غیر خطی

دومین جلسه ورکشاپ های آموزشگاه مجازی 808 -آشنایی با جدا ساز های لرزه ای


مطالب مرتبط:

سوالات مرتبط
عکس کاربر
88پاسخ
تحلیل استاتیک غیر خطی ومدلسازی دیوار برشی به روشهای مختلف
باسلام وتقدیم احترام درمورد مدلسازی به سه روش فایبر -المان یک مولفه ای وپوسته چند لایه ونحوه اعمال این سه روش در ایتبس توضیحاتی بفرمایید .باتشکر
عکس کاربر
0پاسخ
بارگذاری خرابی پیش رونده
با سلام خدمت مهندسین عزیز من سازم رو در سپ مدلسازی کردم و تحلیل پوش آور رو هم روش انجام دادم. حالا برای خرابی پیش رونده می خوام طبق آیین نامه های خرابی پیش رونده به روش مسیر بار جایگزین بارگذاریش رو انجام و ترکیب بار رو وارد کنم. در این زمینه یک سوال برام پیش اومده سوال من اینه که در آیین نامه ی خرابی پی رونده اومده که باید یک ترکیب بار ثقلی برای بخش هایی که ستون درش حذف شده اختصاص داده بشه و یک ترکیب بار ثقلی برای سایر بخش. حالا من چطور به نرم افزار سپ بگم طی این ترکیب بار بیا این بار ها رو فرضا به این دهانه های مجاور ستون حذف شده اختصاص بده و به اون دهانه ها یک بار دیگه بده؟؟؟ اگر کسی در این زمینه من رو راهنمایی کنه ممنون میشم
عکس کاربر
0پاسخ
تعریف مفاصل پلاستیک اندرکنشی در SAP
سلام کسی از دوستان آشنایی با نحوه تعریف مفاصل پلاستیک اندرکنشی در sap داره؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...