حمایت از فعالیت های گروه آموزشی 808 (کاتالوگ راهنما و DVD ویژه سایت + نظر سنجی)

4 آذر 1392 - 19:02

حدود دو سال از شروع فعالیت آموزشی وبسایت Civil808 و به طور کلی حدود 7 سال از شروع فعالیت های آموزشی 808 در وب میگذرد. سال ها و فعالیت هایی که گرچه مجال فعالیت های دیگر را از من و همکارانم گرفت اما فرصتی بود تا به ما امکانات آموزش از راه دور را بیاموزد ، آموزشی که در ابتدا از وبلاگ نویسی و آپلود پروژه ها و مقالات عموما دانشگاهی تالیف خود شروع شد و به تدریج به ارائه تجارب مهندسی در کار های اجرایی ادامه یافت، در سال 1388 برای اولین بار این تجارب و اطلاعات از قالب دانلود اینترنتی به ارسال پستی DVD های مجموعه ای توسعه یافت،  و نهایتا در سال 1390 به شیوه های جدیدتری از آموزش مجازی(شامل رادیو اینترنتی -انتشارات مجازی -آموزشگاه مجازی) ارتقاء یافت. با اضافه شدن بخش اخبار تحلیلی آموزشی در مرداد 1392 به نظر میرسد خلاء سایت در تامین نیاز های آموزشی گرایش های محتلف عمرانی کشور تا حدی پر شده باشد اما همچنان برای خود ما سوال است که تا چه اندازه توانسته ایم به هدفی که در ابتدای این مسیر داشته ایم برسیم. نظر شما در ارتباط با فعالیت های گروه آموزشی 808 چیست؟ لطفا در این نظر سنجی شرکت کنید تا ما را با بازخورد واقعی فعالیت های آموزشی امان در سطح وب بیشتر آشنا سازید:

 

 

راهنمای فعالیت های گروه آموزشی 808

راهنمای فعالیت های گروه آموزشی 808 در قالب کاتالوگ بروشوری آماده گردید که برای استفاده علاقه مندان به پیوست ارسال میگردد: (با کلیک روی هر تصویر می توانید نسخه اصلی آنرا مشاهده بفرمایید)

 

برای مطالعه بیشتر می توانید کاتالوگ بروشور راهنمای سایت را دانلود و مطالعه بفرمایید:

دانلود

 

 

 

حمایت از گروه آموزشی 808  

هر مجموعه ای برای رشد نیاز به حمایت دارد ، با توجه به غیر انتفاعی بودن اکثر خدمات وبسایت های 808 ، ما نیز برای امکان پیشرفت و افزایش بخش های جدید به مجموعه خدمات فعلی امان نیاز به حمایت شرکت های حقوقی و یا افراد حقیقی داریم. به طور کلی تبلیغ کنندگان در  می توانند جزو گروه های زیر باشند:

  • شرکت های عمرانی و وبسایت ها برای تبلیغ محصول  و موفقیت های پروژه های مربوط به خود
  • کلیه شرکت های مشاور  و فعال در صنعت ساختمان
  • انجمن های تخصصی عمرانی برای اطلاع رسانی سمینار ها ،کنفرانس ها و برنامه های
  • آموزشگاه ها برای اطلاع رسانی دوره های آموزشی
  • انتشارات برای اطلاع رسانی آخرین کتب تالیفی

برای آنکه بتوانیم امکانات جدید مورد نیاز خود را در سایت پیاده کنیم نیاز به تامین بودجه لازم از سوی اسپانسر های محترم سایت داریم به همین مناسبت تا انتهای آذر ماه کلیه خدمات تبلیغاتی سایت با 30% تخفیف ارائه میگردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این صفحه مراجعه بفرمایید همچنین  می توانید کاتالوگ تعرفه تبلیغاتی سایت را دانلود و مطالعه بفرمایید:

دانلود

 

 

 

مجموعه محتوای آموزشی تولید شده توسط گروه آموزشی 808 از ابتدا تاکنون در 1DVD:

بنا به درخواست کاربران سایت  و مطابق سنت همیشگی اینبار نسخه دوم از اطلاعات آموزشی تولید شده در سایت Civil808 (از ابتدای شروع به فعالیت سایت تاکنون) را جهت عرضه به علاقه مندان در قالب یک عدد DVD آماده کرده ایم.

اتوران مجموعه:

 

 

 

سفارش پکیج راهنمای سایت به صورت ارسال پستی

چنانچه از بین شرکت های فنی مهندسی  و افراد حقیقی کسانی هستند که تمایل به تهیه مجموعه کتالوگ بروشور 808 به همراه DVD محتویات آموزشی تولید شده در وبسایت Civil808  از ابتدا تاکنون (شامل مصاحبه های صوتی تصویری ضبط شده رادیو 808 - انتشارات مجازی (ایبوک های رایگان و مجلات فصلنامه)- کلاس های آموزشگاه مجازی - اخبار  و مقالات تحلیلی آموزشی) را دارند میتوانند از طریق مشخصات صفحه تماس با ما ، درخواست خود را در میان بگذارند تا در اسرع وقت و به طور رایگان مجموعه مورد نظر خدمتشان پست پیشتاز شود یا اگر ساکن تهران هستند با پیک خدمتان ارسال شود.

 


 

مطالب مرتبط:

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه