وب سمینار – مکاتبات روزمره تان را ارزیابی کنید- توسط مهندسین برای مهندسین.

21 بهمن 1394 - 11:37
وب سمینار – مکاتبات روزمره تان را ارزیابی کنید- توسط مهندسین برای مهندسین.


17 فوریه 2016، ساعت 9:00 الی 10:30 پیش از ظهر بوقت پاسیفیک
(9:00 – 10:30 AM Pacific Time)
Kirsten Zeydel, S.E. and Annie Kao, P.E.
* با خرید هریک از محصولات ما از سامانه پذیرش سمینار، 15% تخفیف دریافت نمایید.
توضیحات
آیا مکالمات مابین شما و شرکا یا مشتریانتان روابط کاری شما را گسترش میدهد؟ به عنوان مهندسین سازه همه ما در انجام محاسبات و ترسیم نقشه¬ها مهارت داریم اما بودن در کسوت یک مکاتبه¬گر فعال نیز میتواند ما را یاری کند تا حضوری برجسته تر داشته باشیم و بتوانیم نقش رهبری را برعهده بگیریم. این سمینار بوسیله انتقال تجربیات شخصی ما بهمراه تکنیکهای ثابت شده در علم ارتباطات نکات ملموسی را پیرامون بهبود بخشیدن به مهارتهای نوشتاری، مکاتبات شفاهی و غیرشفاهی فراهم خواهد آورد. شرکت کنندگان پس از این سمینار ابزار لازم برای دگرگون ساختن مکالمات روزمره¬شان را خواهند داشت.
اندکی درباره سخنرانان


Kirsten Zeydel


از مشاوران بخش سازه¬ای انجمن S.K. Ghosh، رئیس دانشگاه ZO Consulting و مهندس دارای جواز اشتغال در جنوب کالیفرنیا با بیش از 16 سال سابقه، ایشان همچنین تجربه موفق هدایت بیش از 200 پروژه را در ابعاد مختلف از بهبود وضعیت اجاره تا وسابل پارکینگ به وسعت ششصدهزار فوت مربع داشته¬اند. این شخص در خلال پروژه¬های جنجالی پیشرفت کرده¬است و از بکارگیری فرصتهای ایجاد شده در جهت نشان دادن موضوعات مهندسی به سایر مهندسین، پیمانکاران و مالکان لذت میبرد.


Annie Kao

مهندس ارشد در Simpson Strong-Tie؛ محلی که او با آنجا در ارتباط بوده و مهندسین، معماران، دست اندرکاران حوزه ساختمان و پیمانکاران را آموزش میدهد. این آموزش در زمینه های طراحی و راهکارهای تولید برای چوب، بتن، فولاد و مصالح بنایی در ناحیه جنوب غربی ایالات متحده میباشد .پیش از پیوستن به Simpson Strong-Tie در سال 2006 او بعنوان مهندس پروژه در پروژه¬های مدرن و جدید تجاری و مسکونی برای شرکت مشاوره مهندسی در Orange County مشغول به کار بوده است.

کلیه دیدگاه ها و نظرات مطرح شده در این سمینار صرفاً بیانگر نظرات شخصی سخنرانان بوده و لزوماً منعکس کننده نظرات انجمن S. K. Ghosh Associates نمیباشد.
اطلاعات پذیرش
مبلغ تخفیف یافته(برای ثبت نام های انجام گرفته تا تاریخ 15 فوریه)150 دلار برای اتصال نخست، 130 دلار برای اتصال دوم،112 دلار برای اتصال سوم و 93 دلار برای هر اتصال دیگر.
مبلغ معمولی(برای ثبت نام های انجام گرفته پس از 15 فوریه)165 دلار برای اتصال نخست،120 دلار برای اتصال دوم،130 دلار برای اتصال سوم و 60 دلار برای هر اتصال دیگر.
لطفاً در نظر داشته باشید که ثبت نام تکی تنها اجازه یک اتصال را به شما میدهد.اگرچه بوسیله نمایش دهنده¬های LCD و یا مانیتورهای بزرگ بهمراه اسپیکرهای مناسب تنها با یک اتصال افراد زیادی میتوانند سمینار را مشاهده نمایند.
کلیه شرکت کنندگان صرف نظر از تعداد اتصالات ثبت نام شده میتوانند 0.15 ontinuing Education Units (CEUs) یا 1.5 professional development hours (PDHs) دریافت نمایند. تاییدیه¬های CEU/PDH بصورت رایگان میباشند.
ثبت نام کسب و کارهای کوچک
تخفیفی برای کسب و کارهای کوچک بمنظور ثبت نام فراهم گردیده است. اگر چنانچه شما به عنوان کسب کار کوچک ثبت نام کرده¬اید خواهشاً ابتدا وارد حساب کاربری خود شده تا تخفیف مربوط را دریافت نمایید و اگر چنانچه تا به این لحظه تحت این عنوان ثبت نام نکرده¬اید لینک زیر را مشاهده بفرمایید:
http://skghoshassociates.com/small-b...
پرسشهای متداول
هر اتصال عبارتست از یک اتصال اینترنتی و یک اتصال تلفن( در صورت نیاز)؛اگر شما تمایل به ثبت نام بیش از یک اتصال را برای این سمینار دارید این امکان برای شما فراهم گردیده است تا پس از قرار گرفتن ثبت نام در سبد خرید شما آنرا انجام دهید.
در صورتیکه مسئول ثبت نام سمینار تغییری درشرایط ثبت نام ایجاد کند 15 دلار بازگردانده خواهد شد.(بطور مثال تغییر از یک وب سمینار به وب سمینار دیگر)
استرداد مبلغ تا سقف 80 درصد و در طی 30 روز پس از زمان سمینار خواهد بود.
We are a registered provider for continuing education in the State of Florida (Provider # 4732), the State of New York (Provider # 99), the State of New Jersey (Provider # 24GP00014200), the State of Maryland, and for the Structural Engineers Certification Board (SECB) of the National Council of Structural Engineers Associations (NCSEA).

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه