رادیو 808-شماره 46- مصاحبه با هیئت مدیره انجمن سازه های فضاکار، به زودی...

9 تير 1392 - 00:45

  همانطور که در اطلاع رسانی چند ماه گذشته ما از طریق این صفحه  به خاطر دارید در رادیو 808 تصمیم گرفیتم از این پس هر چند شماره به سراغ یکی از انجمن های علمی عمرانی مطرح در کشور برویم و شما را با برنامه های در پیش روی این انجمن ها آشنا کنیم و برای سوالاتی که در ذهنتان در ارتباط با عملکرد این انجمن ها در بخش های مختلف از قبیل نحوه عضویت و چاپ مقالات و اطلاع رسانی شرکت در همایش های برگزار شده توسط این انجمن ها  و... دارید جواب بگیریم.

همانطور که اطلاع دارید در فروردین ماه 92 در اولین شماره از این سری برنامه ها در شماره 45 رادیو 808 به سراغ هیئت مدیره انجمن ایرانی مهندسان محاسب ایران رفتیم اینک به عنوان  دومین انجمن مفتخریم در این شماره در رادیو 808 میهمان یکی دیگر از انجمن های مطرح مهندسی عمران کشورمان هستیم که مختص مهندسان سازه و معماری کشور است.

 

این هفته میهمان هیئت مدیره انجمن علمی سازه های فضاکار ایران هستیم تا بتوانیم شما را بیشتر با اهداف و برنامه های این انجمن آشنا سازیم و سوالاتی در ارتباط با نحوه عضویت و مواردی مرتبط با وبسایت اینترنتی انجمن و غیره را که احیانا در ذهن مهندسان ما میباشد را از هیئت مدیره انجمن علمی سازه های فضاکار از جمله جناب دکتر دیانت رئیس هیئت مدیره این انجمن بپرسیم.

 

دکتر نصراله دیانت

رئیس هیئت مدیره

عضو هیئت مؤسس

1345- فوق ليسانس راه و ساختمان- دانشكده فني دانشگاه تهران

1353- فوق ليسانس سازه هاي فولادي- دانشگاه Surrey انگلستان

1358- دكتراي سازه هاي فولادي- دانشگاه Surrey انگلستان

 

برای کسب اطلاعات از برنامه های انجمن علمی سازه های فضاکار و نیز استفاده از خبرنامه ها و فروم علمی این انجمن می توانید  به نشانی www.iioss.ir  مراجعه فرمایید.

در این شماره از رادیو 808 شما میتوانید سوالاتی که در ذهن دارید از قبیل نحوه عضویت و نحوه اطلاع رسانی و سوالاتی مختلف در ارتباط با بخش های مختلف این انجمن را در این پست با قرار دادن نظر خود با ما مطرح نمایید یا با ضبط صدای خود و سپس ارسال فایل صوتی سوال خودتان به فرمت mp3 به آدرس ایمیل ما آنرا به دستمان برسانید تا در این مصاحبه  جواب سوالتان را دریافت کنیم و به گوش شما برسانیم.

این مصاحبه طی هفته های آینده در قالب شماره 46 رادیو 808 در وبسایت منتشر خواهد شد منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

 


مطالب بیشتر:

» سری جدید رادیو808- جواب سوالات شما از مسئولان انجمن های مهندس عمران در کشور

» رادیو 808-شماره 45-مصاحبه با هیئت مدیره انجمن ایرانی مهندسان محاسب ساختمان

 

 

 

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه