وبینار بررسی بندهای مرتبط با باربرف مطابق ASCE7-10

21 آذر 1394 - 18:27
وبینار بررسی بندهای مرتبط با باربرف مطابق ASCE7-10

سخنران: Michael O’Rourke
زمان:16 دسامبر 2015 ؛ ساعت 9:00 تا 11:00 قبل از ظهر بوقت PACIFIC TIME
وبینار حاضر 17 گام از روش بندی اخیر طراحی برای بار برف را به منظور تعیین بار برف بام براساس بندهای ASCE7-10 مورد بررسی قرار میدهد.این روش گام بندی شده بارهای برف متعادل، غیر متعادل، بارهای برف جزئی بعلاوه بار باران و اضافه بار ناشی از انجماد را تحت پوشش قرار میدهد.
تمرکز این وبینار برروی بکارگیری صحیح بندهای آیین نامه ایست بطوریکه چه بندی و در کجا باید مورد استفاده قرار گیرد، همچنین فلسفه هریک از بندها و چرایی آنها نیز مختصراً شرح داده خواهد شد .آن دسته بامهایی که مشمول بندهای آیین نامه ASCE-7 میشوند بطور کامل مورد بررسی قرار گرفته و مثالهایی نیز در این باره آورده خواهد شد. ضمن اینکه در طول این وبینار درسه بازه زمانی به مخاطبان فرصت داده خواهد شد تا در پرسش و پاسخ شرکت نمایند.
اندکی درباره Michael O’Rourke:
Michael O’Rourke, Ph.D., P.E., received his B.S . in civil engineering from Illinois Institute of Technology and his M.S. and Ph.D. from Northwestern University
دکتر Michael O’Rourke از سال 1978 به عنوان یکی از اعضای کمیته تدوین ASCE7 در خصوص بار برف و باران فعالیت میکرده که از سال 1997 به بعد ریاست همین کمیته را عهده دار شده است.
او نویسنده نشریه ASCE درخصوص تفسیر بندهای مرتبط با بار برف در ASCE7-10 (Guide to the Snow Load Provisions of ASCE 7-10)بوده است. از دیگر سمت های او حضور چهل ساله در دپارتمان مهندسی عمران موسسه Rensslaer Polytechnic ، شرکت در تحقیقات بار برف با اسپانسرینگ آزمایشگاه مهندسی و تحقیقاتی مناطق سرد ارتش ایالات متحده آمریکا ، اداره استاندارد ملی ، بنیاد ملی علوم و انجمن سازندگان ساختمانهای فلزی میباشد. اما در میان همه این موارد اين كار تحقيقاتي او در تقريبا ٣٦ مقاله ي بار برف و در مقالات تخصصي و نیز درجريان كنفرانس های مختلف مطرح شده است
لازم به ذکر است که کلیه دیدگاه ها و نظرات مطروحه در این سمینار براساس نظرات ارائه کنندگان میباشد ولزوماً بازتاب نظرات S. K. Ghosh و موسسهنخواهد بود.
اطلاعات ثبت نام
هزینه برای کسانیکه تا 14 دسامبر ثبت نام خود را نهایی کنند بدین شرح است: هزینه اتصال اول250 دلار اتصال دوم 185 دلار و اتصال سوم 125 دلار خواهدبود؛ هزینه اتصال های پسین نیز هرکدام 60 دلار میباشد.
اما کسانیکه پس از 14 دسامبر ثبت نام کنند بایستی 265 دلار برای اتصال اول، 195 دلار برای اتصال دوم و 130 دلار برای اتصال سوم پرداخت کنند؛همچنین برای اتصالات پسین نیز باید 65 دلار پرداخت گردد.
توجه داشته باشد که با ثبت نام تکی تنها قادر به یکبار اتصال خواهید بود.اگرچه از طریق ویدئو پروژکتور ها و مانیتور های بزرگ یا تلوزیونهای قابل اتصال به اینترنت افراد بیشتری قادر به مشاهده همزمان سمینار خواهند بود.مدرک حضور در سمینار نیز برای کلیه حاضران و بدون توجه به تعداد اتصالات برقرار شده بصورت رایگان اهدا خواهد گردید.
سوالات متداول
هر اتصال عبارتست از یک اتصال اینترنتی و یک اتصال تلفن( در صورت نیاز)؛اگر شما تمایل به ثبت نام بیش از یک اتصال را برای این سمینار دارید این امکان برای شما فراهم گردیده است.
استرداد مبلغ تا سقف 80 درصد و در طی 30 روز پس از زمان سمینار خواهد بود.
در صورتیکه مسئول ثبت نام سمینار تغییری درشرایط ثبت نام ایجاد کند 15 دلار بازگردانده خواهد شد.

اطلاعات بیشتر و ثبت نام 

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
بارگذاری بار زلزله در قاب دو بعدی

در قاب دو بعدی xz نیرو زلزله را در چند جهت باید وارد کرد؟

عکس کاربر
0پاسخ
استفاده از طیف طرح آیین نامه ASCE
با سلام خدمت اساتید و مهندسین گرامی سوالم این هست که چگونه می توان برای رکوردهای نزدیک گسل بجای استفاده از طیف طرح آیین نامه 2800 از طیف طرح آیین نامه ASCE استفاده نمود. چون در آیین نامه مذکور دو پارامتر بنام Ss و S1 وجود دارد که مربوط به شتاب طیفی در دوره تناوب 0.2 و 1 ثانیه هستند که از نقشه های شتاب طیفی آیین نامه آمریکا بدست می آیند اگر بخواهیم به عنوان مثال از این آیین نامه برای شهر تهران استفاده کنیم به چه صورت باید عمل کرد؟ ممنون میشم که در صورت امکان راهنمایی بفرمایید. با تشکر
عکس کاربر
0پاسخ
حل سوالی از تحلیل سازه: بار بحرانی با تغییر شکل ستون
با سلام وخسته نباشید من محمد پاکپور هستم دانشجوی عمران دانشگاه چمران.این ترم درس مقاومت مصالح دارم و سوالی از این درس برایم امده که اگر لطف کنید به من جهت حل این سوال کمک کنید ممنون می شوم. با تشکر از شما. این که هدف این سوال این است که دانشجو بداند بار بحرانی با تغییر شکل ستون یا مثلا ممان اینرسی چه می شود صورت سوال به پیوست ضمیمه شده است
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...