آمار کلی شرکت کنندگان دوره های آموزشگاه مجازی + انواع گواهینامه های ارائه شده

18 آذر 1391 - 18:32

آمار کلی شرکت کنندگان دوره های آموزشگاه

آموزشگاه مجازی 808 در ترم تابستان رسما از اول مرداد ماه 1391 افتتاح شد (توضیحات کامل در ارتباط با اهداف راه اندازی آموزشگاه مجازی 808 در رادیو شماره22) در ترم تابستان مجموعا 48 کلاس آموزشی برگزار گردید  که تعداد 42 کلاس از آن به صورت دوره ای شبانه و 6 کلاس به صورت ورکشاپ تخصصی با اساتید مطرح کشور بوده است. تعداد شرکت کنندگان آموزشگاه مجازی 808 در ترم پاییز به دلیل رایگان بودن مجموعا  نزدیک به 440 نفر است.

در ترم پاییز آموزشگاه در مجموع 3 دوره تخصصی حرفه ای از روی نیاز اکثر مهندسان عمران کشور پیشبینی شده به صورت ثبت نامی برگزار شده است که تعداد شرکت کنندگان ترم پاییز به دلیل ثبت نامی بودن این کلاس ها مجموعا 41 نفر بوده است.

به زودی ترم زمستان آموزشگاه مجازی 808 با ارائه دوره های کاربردی  و برنامه های نوآورانه جدید به همراه شرایط ویژه به اطلاع دانشجویان آموزشگاه مجازی 808 رسانده خواهد شد.

 

پراکندگی دانشجویان آموزشگاه مجازی 808 از تمامی نقاط جهان

آنچه از دوره تابستان و پاییز آموزشگاه مجازی 808 قابل توجه میباشد توجه دانشجویان یا مهندسان ایرانی مقیم خارج از کشور یا مهندسان غیر ایرانی اما فارسی زبان مثل افغان ها و تاجیک ها به دوره های آموزشگاه مجازی 808 میباشد به نحویکه در ترم پاییز چهار نفر از شرکت کنندگان دوره های ثبت نامی ما ازاین دسته از دانشجویان شامل میشود.

 

گواهینامه های ارائه شده در آموزش مجازی 808

گرچه فلسفه ایجاد آموزشگاه مجازی 808 خارج کردن بحث مدرک گرایی در بین اذهان مهندسان عمران کشور میباشد (در این ارتباط در یادداشت اول سایت اشاره شده است) اما با توجه به شرایط کنونی کشور به شرکت کنندگان دوره های آموزش مجازی 808 امکان ارائه سه نوع گواهینامه وجود دارد:

  1. گواهینامه های داخلی دوره های آموزش مجازی 808
  2. گواهینامه های بین المللی دوره های آموزش مجازی 808
  3. گواهینامه های معتبر مشترک با انجمن های علمی آموزشی کشور

 

1) گواهینامه های داخلی دوره های آموزش مجازی 808:

گواهینامه های داخلی دوره های برگزار شده آموزشگاه همراه با امضای مدرس دوره و کد تدریس وی در انجمن مربوطه میباشد برای نمونه گواهینامه های شرکت کنندگان دوره آموزشی آشنایی با مهندسی ارزش که دوشنبه 13 آذر ماه توسط جناب دکتر داودرضا عرب برگزار گردید با امضای جناب دکتر عرب همراه با کد تدریس ایشان که صادر شده از سوی انجمن مهندسی ارزش میباشد است و می توانید در ادامه نمونه گواهینامه های ارائه شده را ملاحظه بفرمایید.

برای مشاهده با کیفیت تصویر روی آن کلیک کنید

 

2) گواهینامه بین المللی صادره از نمایندگی ایران شرکت معتبر صدور گواهینامه های lloydstec:

 در دهکده جهانی کنونی ، ارائه گواهینامه هایی با زبان محلی معنا و مفهومی آنچنان نخواهد داشت و برای آنکه دوره گذرانده شده توسط دانشجو در تمام دنیا به عنوان یک مستند  قابل ارائه باشد در مواقعی نیاز به ارائه گواهینامه معتبر بین المللی نیز است که در این مورد گروه آموزشی 808  با همکاری نمایندگی شرکت معتبر ارائه گرواهینامه های آموزش مجازی و استاندارد های ایزو (لویزتک) برای اولین بار اقدام به ارائه این نوع گواهینامه ها به شرکت کنندگان در دوره های خود نموده است .

طی قراردادی که مابین گروه آموزشی 808 و نمایندگی شرکت لویزتک در ایران ایجاد شده است گروه آموزشی 808 برای دو کلاس از مجموع سه کلاس ترم پاییز آموزشگاه (دوره تحلیل غیر خطی و دوره آموزش پیشرفته OpenSees) از این نوع گواهینامه های ویژه شرکت در دوره آموزش مجازی برای ارائه به دانشجویان دوره استفاده میکند. این گواهینامه ها به صورت ممیزی پس از ارزیابی کیفیت دوره آموزش مجازی برگزار شده در وبسایت 808 برای دانشجویان دوره صادر میشود. در زیر می توانید یک نمونه از این نوع گواهینامه های صادر شده توسط این شرکت را ملاحظه بفرمایید.

برای مشاهده تصویر اصلی روی این لینک کلیک کنید

اطلاعات بیشتر از گواهینامه های ویژه آموزش مجازی شرکت لویزتک

 

3) گواهینامه های معتبر مشترک با انجمن های علمی آموزشی کشور

در ترم زمستان آموزشگاه مجازی 808 به زودی دوره های با شکل جدیدی از آموزش مجازی توسط آموزشگاه مجازی 808 برگزار خواهد شد که در جهت تعامل با انجمن های علمی آموزش کشور است که قرارداد آموزش این انجمن ها در اختیار گروه آموزش مجازی 808 میباشد. از این رو به زودی شاهد اعطای گواهینامه های معتبر مشترک بین گروه اموزشی 808  و این دسته از انجمن های مهندسی عمران در کشور خواهید بود که این گواهینامه ها اعتبار استخدامی در شرکت ها یا ارتقای شغلی در شرکت های خصوصی را به همراه خواهد  داشت.

 

آموزش مجازی دوره های برگزار شده  به صورت خرید آنلاین:

یکی دیگر از مزایای آموزش مجازی آنست که حتی پس از برگزاری دوره امکان استفاده از منابع آموزشی ارائه شده وجود دارد ، بنایراین از طریق وبسایت Civil808 کاربران می توانند کلیه منابع آموزشی ارائه شده را هم به صورت دانلود آنلاین از طریق ایمیل یا به صورت خرید پستی از طریقDVD انتهای دوره تهیه کنند. به زودی شرایط خرید آنلاین دوره های برگزار شده ترم پاییز آموزشگاه مجازی 808 به اطلاع کاربران سایت خواهد رسید. 

 


مطالب مرتبط:

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه