شروع پیش ثبت نام دوره های ترم پاییز و زمستان آموزشگاه مجازی 808 و اعطای گواهینامه

14 آبان 1391 - 13:01

به اطلاع دانشجویان محترم آموزشگاه مجازی 808 میرساند برنامه ریزی دوره های ترم پاییز و زمستان آموزشگاه با اساتید و مدرسان صاحب نام کشوری رو به اتمام است و این دوره ها در دو دسته کلاس های هفتگی و ورکشاپ های تک جلسه ای با اساتید دانشگاهی و متخصصان برجسته کشور در صنعت مهندسی عمران زمانبندی شده اند که طی این هفته و هفته آینده به تدریج زمان شروع و نحوه ثبت نام در این دوره ها   اطلاع رسانی خواهد شد.

دوره های ترم پاییز و زمستان آموزشگاه مجازی 808 شامل دو نوع دوره ها میباشد:

  • کلاس های هفتگی با تدریس مدرسان شناخته شده رشته مهندسی عمران که هم اینک در آموزشگاه های معتبر کشور مشغول به تدریس هستند و مولف کتب تخصصی مرتبط میباشند:

این دوره ها همراه با اعطای گواهینامه معتبر مشترک بین 808 و استاندارد بین المللی LLoystec از کشور انگلستان میباشد که  استاندارد گواهینامه های آموزشی با اعتبار بین المللی میباشد. نمونه این دسته از گواهینامه های بین المللی را از طریق این لینک می توانید مشاهده کنید.

  • ورکشاپ های تک جلسه ای همراه با گواهینامه های معتبر با امضای انجمن های علمی آموزشی عمرانی در کشور

این دوره ها به صورت یک یا دو جلسه ای با حضور اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه های کشور و یا متخصصان برجسته رشته عمران در راستای همکاری مشترک با انجمن های علمی آموزشی برگزار میشود که برای این منظور جهت شروع برای چند دوره مذاکراتی با چند انجمن علمی آموزشی برای این تعامل همکاری انجام شده است. چنانچه سایر انجمن ها تمایل به همکاری متقابل در این زمینه را دارند میتوانند ضمن تماس با مجموعه 808 زمینه را برای برگزاری این دوره های مشترک فراهم آورند.

برای مشاهده لیست دوره های فعلی ترم پاییز و زمستان آموزشگاه مجازی 808 و پیش ثبت نام در این دوره ها بر روی این لینک کلیک کنید:

پیش ثبت نام

 

 


دوره های مرتبط:

» ثبت نام دوره آموزشی10جلسه ای«تحلیل غیرخطی و بهسازی لرزه ای سازه ها» -مهندس تنباکوچی

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه