بازنویسی مشخصات سازه‌های پارچه‌ای: پیشرفت‌های فنی در طراحی ساختمان پارچه‌ای

22 مهر 1394 - 12:22
بازنویسی مشخصات سازه‌های پارچه‌ای: پیشرفت‌های فنی در طراحی ساختمان پارچه‌ای


در گذشته صحبت در مورد سازه هائی که با پارچه پوشیده شده اند و ساختمان‌های متعارف در یک جمله غیرعادی به نظر می‌رسید. تفاوت‌های عمده در مصالح، روش‌های ساخت و کاربری‌های متعارف ساختمان این مقایسه را به یک قیاس کاملا بی مورد تبدیل می‌کرد. اما پیشرفت‌های فنی اخیر ملاحظاتی مشابه ساختمان‌های متعارف برای طراحی سازه‌های پارچه‌ای ایجاد کرده است.
این وبینار از چند دهه تجربه طراحی و مهندسی مهندسان، مدیران پروژه، مسئولین نصب، مدیران عامل و کاربران این سیستم بهره می‌برد. اگر انتخاب ضوابط ساخت شما یا مشتری تان را به سمت سازه پارچه‌ای سوق دهد، اطاعات آموزنده ارائه شده در این جلسه برای شما دانش زیادی برای یک انتخاب به صرفه فراهم می‌کند.
در این وبینار در زمینه‌های زیر بحث خواهیم کرد:
• مقایسه و امتیازات ساختمان‌های قابی با مصالح و طراحی مختلف
• الصاق پارچه تا چه حد بر ایمنی سازه، طول عمر و هزینه‌های نگهداری تاثیر می‌گذارد
• ملاحظات مهندسی و مشخصات فتی حین ساخت
• عناصر معماری، ویژگی ها و انتخاب‌های شخصی‌سازی‌شده
• کنترل کیفیت و ملاحظات پس از ساخت

مشارکت حامیان مالی در وبینار، ما را قادر ساخت تا این رویداد را بطور رایگان برگزار کنیم. به هنگام ثبت نام، شما با دریافت اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات از جانب حامی مالی وینار موافقت می‌کنید.

سخنرانان
پل اسمیت
مدیر فروش و طراحی پروژه
Legacy building Solutions
پل بیش از یک دهه تجربه در زمینه صنعت ساختمان دارد. تخصص پل در زمینه طراحی و ساخت سازه‌های خاص برای استفاده در محیط‌های خورنده شامل نمک، کود شیمیایی و انبار ذخیره کالا است. او بر تکمیل بیش از 1500 ساختمان پارچه‌ای نظارت داشته است.

دواین مونک
مهندس سازه ارشد
Legacy building Solutions

دواین مجوز 23 ایالت و پنج استان را دارد. دواین بر دپارتمان مهندسی نظارت می‌کند که مسئولیت تهیه تحلیل مهندسی، مهارت فنی، جزئیات، شخصی سازی و مقاوم سازی سازه‌های با اعضای پارچه‌ای را بعهده دارد.

جیم کومپولا
مدیر کل LBS کانادا
Legacy building Solutions

جیم بیش از 25 سال تجربه در تمامی زمینه‌های ساخت‎‌وساز نظیر توسعه تجارت، پیاده‌سازی و اجرای زیرساخت دارد. در طول مدت فعالیت حرفه‌ایش بر بیش از 3.5 میلیون مترمربع نصب و راه اندازی ساختمان به ارزش بیش از 5 بیلیون دلار نظارت کرده است.

بن فاکس
رئیس و مدیرعامل
Legacy building Solutions

بن الهام دهنده شرکت است که از روش‌های مبدعانه و ابزارهائی که به اجرای ساختمان پارچه‌ای ایمن تر و کاراتر منجر می‌شود استفاده می‌کند. قابل ذکرترین مشارکت او در صنعت ساختمان پارچه‌ای زمانی است که او هدایت توسعه یک طراحی نوآورانه و انحصاری را بر عهده داشت که انقلابی در سیستم اتصالات پارچه‌ای ایجاد کرد. بعدها میراث مهندسی، مدرن‌سازی صنعتی بن را بعنوان نمونه‌ اولین شرکت پیشتاز در زمینه پیشرفت صنعت با افزودن روکش پارچه‌ای به یک قاب صلب فولادی مثال زد.

باب دریک
سردبیر Civil + structural Engineer
Zweig Group Moderator


باب دریک دارای مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی از دانشگاه میشیگان با تاکید بر زمین شناسی محیطی و مهندسی ژئوتکنیکی است. در 28 سال گذشته، او وایراستار مجلات تجاری در زمینه معدن، مصالح ساختمانی، و صنعت مهندسی ساختمان بوده است که 8 سال گذشته در CE News و هم اکنون در Civil + structural Engineer مشغول بوده است.

ترجمه شده توسط تیم خبری ۸۰۸ 

منبع:+

 

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه