رشد قیمت مسکن متأثر از بازارهای موازی است

21 تير 1399 - 15:26
رشد قیمت مسکن متأثر از بازارهای موازی است
وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت مسکن متاثر از حوزه مسکن و عرضه و تقاضا نیست؛ بلکه از بازارهای موازی تاثیر می‌پذیرد لذا دولت با توجه به شرایط فعلی در این خصوص مداخله کرده و بسته‌های سیاستی و حمایتی طراحی کرده است که در صورت مصوب شدن آن، به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

وی در ادامه گریزی به افزایش قیمت مسکن و اجاه بها زد و در خصوص تمهیدات اندیشیده شده در این حوزه بیان کرد: قیمت مسکن متاثر از حوزه مسکن و عرضه و تقاضا نیست؛ بلکه از بازارهای موازی تاثیر می‌پذیرد لذا دولت با توجه به شرایط فعلی در این خصوص مداخله کرده و بسته‌های سیاستی و حمایتی طراحی کرده است که در صورت مصوب شدن آن، به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند. 

اسلامی در خصوص مالیات بر خانه‌های خالی گفت: سامانه ای طراحی شده و در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است که این سازمان متعهد هستند در همین فصل برگه‌های مالیات را برای مالکینی که واحد مسکونی خالی دارند ارسال کنند. 

وزیر راه و شهرسازی افزود: در موازات این اقدام، موضوع مهم دیگر طرح اقدام ملی مسکن بود که مهمترین برنامه دولت است و بر این اساس با سرعت بالاتری در حال تکمیل و تحویل مسکن مهر به مردم هستیم و کمتر از ۷۰ هزار واحد در دست تکمیل است که این تعداد نیز تا آبان ماه سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل می شود. 

منبع

برچسب ها: 
سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
راهنمایی در خصوص نحوه اجرای ساخت طبقه دوم روی خانه های کلنگی
سلام .من یه سوال در مورد ساخت طبقه دوم روی خانه های کلنگی .با ۲۰۰متر زیر بنا .آیا امکانش هست با آهن بسازیم .ساختمان اسکلت بندی نیست .فقط تمام دیوارهاش ۳۵تایی هستن
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...