دانلود رایگان نرم افزار نسخه غیر تجاری Seismostruct ورژن 2018

26 شهريور 1394 - 11:56
دانلود رایگان نرم افزار نسخه غیر تجاری Seismostruct ورژن 2018

یکی از مجموعه‌های Seismosoft، نرم‌افزار Seismostruct است که در زمینه تحلیل سازه یکی از نرم‌افزارهای قدرتمند می‌باشد.
نرم‌افزار المان محدود Seismostruct، که برنده جوایزی نظیر مسابقه پیش‌بینی در پانزدهمین کنفرانس جهانی زلزله در لیسبون پرتغال در سال 2012 و مسابقه پیش‌بینی رفتار ستون بتنی در سندیگو آمریکا در سال 2010 و مسابقات دیگر است، قادر به پیش‌بینی و در نظر گرفتن رفتار قاب‌های فضایی، تحت بارهای استاتیکی و دینامیکی در تغییرمکان‌های بزرگ می‌باشد و می‌تواند هر دو مدل غیرخطی مصالح و هندسی را بیشتر دقت ممکن مدل کند. نرم‌افزار دارای قابلیت مدل‌سازی بتن، فولاد، FRP و مصالح هوشمند (SMA) می‌باشد. این مصالح می‌تواند به انواع مختلف در مدل‌های تعریف شده از قبل در خصوص فولاد، بتن و کامپوزیت‌ها به مقاطع مختلف اختصاص یابد. این نرم‌افزار با چندین مدل مختلف صحت سنجی شده است و دقت نتایج آن بسیار به محاسبات دستی و نتایج آزمایشگاهی نزدیک می‌باشد. در ادامه به صورت مختصر به برخی از ویژگی‌های این نرم‌افزار اشاره می‌شود:
- رابط کاربری کامل: در مدل‌سازی هیچ‌گونه نیازی به وارد کردن کد و دستورات برنامه نویس نمی‌باشد.
- سازگاری عالی با محیط ویندوز: برای راحتی مرحله پیش‌پردازش می‌توان داده‌های ورودی را در نرم‌افزار‌ Excel وارد کرد و سپس به راحتی در نرم‌افزار اعمال کرد. بالعکس می‌توان تمام داده‌های خروجی را نیز در جداولی به همان شکل در نرم‌افزارهای دیگری نظیر Word و... وارد کرد که شامل گراف‌های با کیفیت بالا، اشکال مدل تغییرشکل یافته و دیگر خروجی‌های گرافیکی می‌باشد.
- با استفاده از قابلیت Wizard می‌توان مدل‌های معمول دوبعدی و سه بعدی و همچنین انواع تحلیل را در چند ثانیه ایجاد کرد.
- هفت نوع تحلیل مختلف: تحلیل استاتیکی و دینامیکی تاریخچه زمانی، پوش‌آور سنتی و تطبیقی، تحلیل دینامیکی فزاینده، مقادیر ویژه و بارگذاری غیرمتغییر از انواع تحلیل‌های ارائه شده در این نرم‌افزار می‌باشد.
- قابلیت بارگذاری شامل نیرو، جابجایی و شتاب ثابت و متغییر در گره‌ها که می‌تواند وابسته به زمان یا مستقل از آن باشد.
- قابلیت در مدل‌سازی غیرخطی مصالح و غیرخطی هندسی
- مقاطع متنوع در فولاد، بتن و کامپوزیت
- قابلیت مدل‌سازی خسارت و پیش‌بینی دقیق رخ‌داد آنها
- پایداری عددی و دقت بسیاز بالا در سطح کرنش‌ها در بار انهدام سازه
- روش پوش‌آور تطبیقی پیش‌رفته: در این روش پوش‌آور نسبت بارها‌ی جانبی ثابت نبوده و به طور منظم و متناسب با اشکال مدی و ضرائب مشارکت که از تحلیل مقادیر ویژه به دست می‌آید، به روز می‌شود. به خصوص در روش مبتنی بر جابجایی، الگوهای جابجایی به طور پیوسته به روز شده و خصوصیات مدل و سیستم را در نظر می‌گیرد تا بر ضعف بزرگ الگوی ثابت جابجایی پوش‌آور معمولی غلبه شود و نتایج به دقیق‌ترین جواب نزدیک شود.
- این نرم‌افزار یک روش بسیار هوشمندانه در ریز کردن گام‌های بارگذاری، برای غلبه بر عدم همگرایی دارد. مقادیر خورد کردن گام‌ها به نسبت مواجه شدن با مشکلا عدم همگرایی در نظر گرفته می‌شود. هنگامی که مشکل مرتفع شد مقدار گام به گام قبلی برگشت داده می‌شود.
- می‌توان نمونه‌ای زنده از مدل که در حال تغییرشکل است و یا نمودارهای جابجایی دیگر خروجی‌های تحلیل را مشاهده کرد و در صورت نیاز تحلیل را به طور موقت متوقف کرد و دوباره ادامه داد.
- معیارهای عملکرد برای اعضا (خسارات سازه‌ای و فروریزشو خسارات غیرسازه‌ای) در نظر گرفته می‌شود. ترک خوردن، جاری شدن و گسیخته شدن مصالح از این نوع معیارها می‌باشند.
- و بسیاری از قابلیت‌های دیگر ....
در زیر می‌توانید نسخه جدید این نرم‌افزار قدرتمند را دانلود بکنید :

 

دانلود نسخه 30 روزه ورژن 2018 نرم افزار سایزمواستراکت

 اطلاعیه:
افرادی که تمایل به تهیه نسخه آکادمیک و رایگان نرم افزار های کمپانی SeismoSoft میتوانند درخواست خود را با ایمیل آکادمیک از طریق ایمیل support@Saze808.com برای ما ارسال بفرمایند تا موسسه 808 به عنوان نماینده رسمی کمپانی SeismoSoft در ایران نرم افزار های مربوطه را درر  اختیار علاقه مندان قرار دهد.

 

مطالب مرتبط: 

استفاده از نسخه یک ماهه رایگان با امکانات کامل در دوره جامع آموزش اصول محاسبات، بهسازی لرزه‌ای و طراحی عملکردی سازه‌ها

 

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
تحلیل و مدل ساختمان بنایی غیرمصلح سنگی در سایزمواستراکت

در سایزمواستراکت میشه ساختمان بنایی غیرمصلح سنگی را تحلیل و مدل کنیم؟

ممنون

عکس کاربر
0پاسخ
آیا می‌توان الگوریتم بهینه سازی را به سایزمواستراکت لینک کرد؟
سلام وقت شما بخیر من دانشجوی ارشد و مشغول انجام پایان‌نامه هستم و استادم نرم افزار سایزمواستراکت را پیشنهاد کردند . اکنون من نیاز دارم که بدانم آیا این نرم‌افزار قابلیت دارد که یک رابط برنامه نویسی داشته باشد که کدهای برنامه نوشته شده را در تبادل با تحلیلی که انجام میدهد قرار دهد یا خیر؟ مثلا برای نرم افزار سپ قابلیت OAPI وجود دارد و میخواهم بدانم توی نرم افزار سایزمواستراکت چطوری میشه الگوریتم بهینه سازی را در تبادل با سایزمواستراکت قرار داد؟
عکس کاربر
0پاسخ
طراحی مهاربند کمانش تاب brb در SeismoStruct
سلام میخواستم بدانم امکان مدل کردن مهاربند brb با طول کوتاه در برنامه SeismoStruct وجود داره یا نه ؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...