رپورتاژ آگهی:‌ اطلاعیه بورسیه تحقیقاتی

3 ارديبهشت 1399 - 18:59
رپورتاژ آگهی:‌ اطلاعیه بورسیه تحقیقاتی

به اطلاع می رساند مجموعه عمران علم افزار (خانه OpenSees) به منظور پیشبرد یک پروژه مشترک تحقیقاتی با یکی از اساتید به نام کشور کره جنوبی نیازمند به همکاری است.

شرایط همکاری:

  1. فارغ التحصیلان مقطع ارشد سازه و یا زلزله در این موقعیت تحقیقاتی مورد نیاز هستند.
  2. مدت این همکاری 3 ماه است و بخش های مهمی از فرایند مدلسازی و تحلیل قبلا کدنویسی شده و این کدها و توضیحات مربوط به عنوان کمک پژوهشی اعطا می شوند (توضیحات بند 7 را ملاحظه فرمایید)
  3. هدف اولیه این پژوهش استخراج یک مقاله علمی-پژوهشی به زبان فارسی توسط دانشجوست
  4. در ادامه کار دانشجو، به کمک گروه تحقیقاتی یک مقاله ISI از این پژوهش استخراج خواهد شد. در صورت رضایت بخش بودن همکاری صورت گرفته توسط دانشجو و پیشبرد کامل مراحل کار در این دوره، اسم او نیز به عنوان یکی از نویسندگان در این مقاله درج خواهد شد.
  5.  به دلیل فضای بین المللی این پروژه، تجربه آن فرصت مغتنمی برای ارتباط با یکی از لابراتورهای مهم دانشگاهی و یکی از اسایتد پرکار کشور کره جنوبی تلقی می شود که می تواند فرصتهای تحقیقاتی و دانشگاهی مهمی را در آینده برای دانشجو فراهم آورد.
  6.  مراحل پژوهش شامل طراحی سازه ها (در صورت لزوم)، مدلسازی غیرخطی در OpenSees و انجام تحلیلها همگی تحت نظارت شخصی دکتر سیدعلیرضا جلالی انجام خواهد شد.
  7.  بورسیه ارائه شده شامل دو بخش نقدی و غیرنقدی خواهد بود:
  • بورسیه نقدی از قرار مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان است و در صورتی که پژوهش صورت گرفته به مرحله نهایی و انتشار مقاله ISI منجر شود و در انتهای این مرحله به دانشجو تعلق خواهد گرفت.
  • بورسیه غیرنقدی شامل هزینه آموزش ها و جلسات مشاوره لازم برای انجام هرچه سریعتر پژوهش (طی مدت ۳ ماه) است که بالغ بر ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان تخمین زده می شود.

 از عزیزانی که با در نظر گرفتن شرایط بالا مایل به این همکاری هستند، دعوت می شود رزومه خود را به نشانی الکترونیکی seyedalirezajalali@gmail.com ارسال فرمایند تا درخواست آنها بررسی شود.

سوالات مرتبط
عکس کاربر
140پاسخ
خمش تیر بلند در عرض
سلام . میخواستم فرمول و علت خم نشدن تیر بلند از عرض رو بپرسم. مثال: چرا خطکش نازک معمولی از عرض نازکش سریع با فشار بسیار کمی خم میشه ولی در عرض بیشترش اصلا خم نمیشه
عکس کاربر
67پاسخ
برنامع چکر (CHECHER)

با سلام- فونت های برنامع چکر (CHECHER) ناخوانا هستش میتونی فونتهاش رو برامون بفرستید؟

عکس کاربر
19پاسخ
بررسی لرزه ای یک تونل حفر شده با بارگذاری دوجهته
سلام برای یک تونل قصد دارم بارگذاری دوجهته (افقی) با زلزله واقعی انجام بدم برای اصلاح و اعمال شتابنگاشت ها در دو جهت چه مبنا و مرجعی استفاده کنم بهتره؟ باتشکر
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...