وب سمینار – آمادگی برای ACI 318-14 و 2015 IBC

14 شهريور 1394 - 09:07
وب سمینار  – آمادگی برای ACI 318-14 و 2015 IBC

 

دریافت 15٪ تخفیف روی هر یک از محصولات ما زمانی که یک ثبت نام سمینار انجام شود.

بخش قابل توجهی از این سمینار به سازماندهی مجدد ACI 318، که از سال 2011 جای خود را به نسخه 2014 آن، که اکنون یک آیین نامه متکی بر عضو است، می پردازد. فصول اصلی، فصول جدید، و فصول تغییر یافته شرح داده خواهد شد و مهندسان برای زمانی که نیاز به شروع کار با استاندارد جدید هماهنگ با IBC 2015 دارند، "آماده " خواهند شد. ACI 318-14 که توسط 2015 IBC تصویب شده و تغییراتی که در مفاد ACI 318-14 توسط 2015 IBC ایجاد شده، به تفصیل مورد بحث قرار خواهد گرفت.
با در نظر گرفتن تلاش هایی در مورد سازماندهی مجدد، انتظار اولیه این بود که تعداد تغییرات فنی در ACI 318-14 بسیار اندک باشد. با این حال این آخر راه نیست. ACI 318-14 شامل تعدادی تغییرات قابل توجه فنی، که برخی از مهم ترین آنها در فصل 18، سازه های مقاوم در برابر زلزله ، و فصل 19، بتن: نیازهای طراحی و دوام است. تغییرات فنی قابل توجهی در این وب سمینار به تفصیل مورد بحث قرار خواهد گرفت.


بیوگرافی سخنران
دکتر SK Ghosh ، در مهندسی زلزله، شناخته شده جهانی است. او مقررات طراحی لرزه ای در ایالات متحده را با خدمت و یا ریاست در کمیته های متعدد و انجمن های نظارتی در سال های متعدد ، تحت تاثیر قرار داده است. او در تجزیه و تحلیل و طراحی، از جمله طراحی مقاوم در برابر زلزله و باد ، سازه های بتن آرمه و پیش تنیده تخصص دارد. دکتر Ghosh در بسیاری از کمیته های فنی ملی فعال است و یکی از اعضای ASCE، SEI، ACI، و PCI است. او عضو کمیته ACI 318، استاندارد نظام نامه ساختمان ، و کمیته استاندارد 7ASCE (حداقل بارهای طراحی برای ساختمان ها و دیگر سازه ها) است. او عضو سابق هیئت مدیره شورای ایمنی لرزه ای ساختمان (BSSC)، موسسه بتن آمریکا (ACI)، و موسسه تحقیقات مهندسی زلزله (EERI) است. علاوه بر نوشتن بسیاری از نشریات در زمینه طراحی سازه، عملکرد سازه ای در زمین لرزه های اخیر را بررسی و گزارش کرده است.


اطلاعات ثبت نام
هزینه با تخفیف (برای ثبت نام تا 7 سپتامبر): 250 $ برای اتصال اولین بار؛ 185 $ برای دومین بار؛ 125 $ برای سومین بار.
هزینه ثابت (برای ثبت نام بعد از 7 سپتامبر): برای اولین اتصال 265 $، 195 $ برای دومین بار؛ 130 $ برای سومین بار.
و 65 $ برای هر اتصال پس از آن.


لطفا توجه داشته باشید که یک ثبت نام تنها به شما اجازه می دهد یک اتصال داشته باشید. با این حال، تعداد زیادی از داوطلبان می توانند با استفاده از یک اتصال و یک پروژکتور LCD (و یا یک مانیتور بزرگ کامپیوتر) و بلندگوهای خوب کامپیوتر و یا یک بلندگو، این سمینار را مشاهده و گوش کنند.
تمام شرکت کنندگان، صرف نظر از تعداد اتصالات ثبت نام، می توانند 0.2 واحدهای آموزشی مداوم CEU یا 2.0 ساعت های توسعه حرفه ای (PDHs) را دریافت کنند. گواهی CEU / PDH رایگان ارائه شده است.


ثبت نام کسب و کار کوچک
ما تخفیفی برای ثبت نام کسب و کارهای کوچک ارائه می دهیم. اگر شما قبلاً در آموزش کسب و کار کوچک ما ثبت نام کرده اید، لطفاً ابتدا جهت دریافت تخفیف کسب و کار کوچک، به حساب کاربری خود ، وارد شوید. اگر شما ثبت نام نکرده اید، اگر واجد شرایط هستید، وارد شوید.
اتصال به صورت یک اتصال شبکه به علاوه یک اتصال تلفن (در صورت لزوم) تعریف شده است. اگر می خواهید برای بیش از یک اتصال در این سمینار ثبت نام کنید، پس از انجام ثبت نام، در سبد خرید به شما این فرصت داده می شود. اگر برای ثبت سمینار مورد نظر خود به اصلاح ثبت نام وب سمینار نیاز باشد (سوئیچ از یک وب سمینار به دیگری) هزینه 15 $ اعمال خواهد شد. استرداد تا 80 درصد هزینه انجام می شود و باید در مدت سی روز بعد از سمینار برنامه ریزی شده انجام شود. ما ارائه دهنده ثبت نام برای آموزش مداوم در ایالت فلوریدا (ارائه دهنده # 4732)، در ایالت نیویورک (ارائه دهنده # 99)، در ایالت نیوجرسی (ارائه دهنده # 24GP14200)، ایالت مریلند، و برای شورای صدور گواهینامه مهندسین سازه (SECB) از انجمن ملی مهندسین سازه (NCSEA) هستیم.
منبع:+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...