انتشار کتاب استاندارد شایستگی مشاوران مدیریت پروژه

30 مرداد 1398 - 17:14
انتشار کتاب استاندارد شایستگی مشاوران مدیریت پروژه

نویسنده:‌ مهدی روانشادنیا

ناشر: فدک ایساتیس

با پیشرفت دانش مدیریت پروژه، این روزها عملکرد حرفه‏ای مشاوران مدیریت پروژه، مستلزم داشتن محتوا و ساختار دانش مدیریت پروژه و شناسایی نظام های اعتباردهی به فعالان این حوزه است. مشاوره مدیریت پروژه، یک حرفه رو به رشد در فعالیت های مرتبط است.

این کتاب دو زبانه با مجوز انحصاری از طرف انجمن مدیریت پروژه ایران از انجمن بین المللی مدیریت پروژه ترجمه و نشر گردیده است. ترجمه کتاب توسط آقای دکتر مهدی روانشادنیا (دانشیار دانشگاه) و ویراستاری مهندس فرهاد سعیدی (فعال حرفه مدیریت پروژه) صورت گرفته است. هدف از ترجمه این اثر آشنایی بیشتر جامعه مدیریت پروژه کشور با مفاهیم، شایستگی ها و فرایندهای مشاوره مدیریت پروژه بوده است.

بخش های اصلی این کتاب شامل پیشگفتار، طراحی مفهومی (مشخصات شغلی، مشخصات مشاور مدیریت پروژه و شباهت ها و تفاوت ها با مشاور مدیریت و ...) و شرح المان های شایستگی (راهبردها و مفاهیم مشاوره، مراحل مشاوره، روش های مشاوره، رفتار و منش حرفه ای مشاور، تحلیل های سازمانی، روش های مشاوره و مداخله و ارزیابی، مدیریت رابطه، مدیریت تغییرات سازمانی و ... در حوزه مدیریت پروژه) می باشد.

این اثر مکملی برای شایستگی مدیریت پروژه انجمن بین المللی مدیریت پروژه بوده و برای اشخاص دانشگاهی و حرفه ای قابل استفاده خواهد بود. در تدوین این کتاب، ترجمه فارسی و متن انگلیسی در برابر یکدیگر قرار داده شده تا مورد استفاده بهتر مخاطبان قرار گیرد.

برای تهیه این کتاب، اینجا را کلیک کنید.

مطلب مرتبط:

رادیو 808: شماره 65- مفهوم توسعه پایدار در مهندسی با حضور دکتر گلرو و دکتر روانشادنیا

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
نرم افزار AgTek
از دوستان کسی اطلاع داره از این نرم افزار و این که از کجا میتونم پیداش کنم؟
عکس کاربر
2پاسخ
نرم افزار مناسب برای مدیریت پروژه چیست؟
از پریماورا در چه پروژه هایی استفاده می شود؟ این پروژه ها چه تفاوت هایی دارند که در آنها msp قابل استفاده نیست؟
عکس کاربر
9پاسخ
برای ورود به حرفه به کار عملی در رشته عمران بایست از کجا شروع کنم؟
سلام.خسته نباشید.من مدرک کارشناسی عمران دارم ولی متاسفانه با هیچکدام از نرم افزارهای مربوط آشنایی ندارم .به رشته ی خودم خیلی علاقمندم ولی توی دانشگاه مطلب خاصی یاد نگرفتم. میخواستم از شما مشاوره بگیرم که از کجا شروع کنم؟البته ارشد هم قبول شدم در رشته مدیریت پروژه ولی علاقه شدیدی به راهسازی دارم. ممنون میشم راهنماییم کنید که چطور و از چه مباحثی باید شروع به یاد گرفتن نرم افزار بکنم.(تقریبا هیچی بلد نیستم بجز اینکه ریاضیات و استاتیک و تحلیل سازه و فولاد حل کنم)
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...