بخشی از مسکن مهر باید تخریب شود

18 مرداد 1394 - 18:14
بخشی از مسکن مهر باید تخریب شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد از کسانی که در طرح مسکن مهر افراد را به عنوان تعاونی ساماندهی کردند، گفت: برخی از ساختمان‌های مسکن مهر به دلیل استفاده از مصالح نامناسب و پایه و اساس ضعیف باید تخریب شوند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، علی ربیعی در جریان بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان اظهار کرد: هم‌اکنون 900 هزار توسط تعاونی مسکن ساخته و تحویل داده شده و در حاضر 400 هزار واحد دیگر توسط بخش تعاون در دست ساخت است.

ربیعی گفت: وجود نظارت در ساخت‌وساز تعاونی‌های مسکن موجب شده تا در این زمینه کارنامه قابل قبولی از سوی بخش تعاون ارائه شود به نحوی که ساخت‌وساز تعاونی‌ها با هزینه تمام شده کمتر و استحکام و دوام بیشتر همراه بوده است.

همچنین بهمن عبداللهی - رییس اتاق تعاون ایران - اظهار کرد: صنعت ساختمان یکی از بخش‌های مولد و اشتغالزای کشور به‌شمار می‌رود و امروز ساختمان موتور محرک توسعه اقتصادی محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که بخش مسکن 15 درصد اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: بخش تعاون با ارائه‌ی خدمات بی‌واسطه جلوی سوداگری در این بخش را گرفته است.

او با تاکید بر ضرورت تقویت صادرات در بخش صنعت ساختمان گفت: تقویت بخش مسکن با تکیه بر نیروی انسانی ماهر و متخصص امکان‌پذیر خواهد بود.

رییس اتاق تعاون ایران با اشاره به توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بالای بخش تعاون ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه زمینه‌ساز معرفی دستاوردهای بخش تعاون به ویژه تعاونی‌های مسکن باشد.

عبداللهی با اشاره به حضور مستقیم 300 شرکت خارجی در این نمایشگاه اظهار کرد: از مجموع 1200 شرکت داخلی و خارجی نزدیک به 890 شرکت داخلی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند که از این نظر در مقایسه با سال گذشته با رشد 15 درصدی برخوردار بوده است.

 

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه