رپورتاژ آگهی: مدلسازی سازه فضایی توسط ربات تلگرام

14 ارديبهشت 1398 - 10:50
رپورتاژ آگهی: مدلسازی سازه فضایی توسط ربات تلگرام

سازه فضایی یا سازه فضاکار شکل‌های هندسی منظمی هستند که در کنار یکدیگر تکرار شده و با اتصال مکرر این اجزا شبکه‌ای مستحکم و یکپارچه با ساختاری سه بعدی به وجود می‌آورند به‌گونه‌ای که می‌توان گفت این نوع شبکه‌ها نمونه کاملی از سازه‌های سه بعدی هستند. حال باتوجه به بهینه یابی هندسی طول المان ها نیاز به  تکرار در مدل کردن سازه است.

گروه نرم افزاری رابین پرداز که تمرکز خود را بر روی نرم افزار های تخصصی عمران قرار داده بر آن شد تا به سبب استفاده مهندسان از شبکه های اجتماعی همانند تلگرام، یک ربات برنامه نویسی و طراحی نماید که به راحتی بدون داشتن اطلاعات هندسی در مورد مدلسازی سازه فضایی به راحتی انواع متداول از این نوع ساز ه ها را طراحی کند.

برای استفاده از ربات پس از جستجوی لینک Rabinpardaz_bot در منوی جستجوی تلگرام و انتخاب ربات و اجرای آن منوهایی نمایش داده می شود که شامل مدلسازی سازه فضایی و جدول اشتال می باشد.

پس از انتخاب مدلسازی سازه فضایی می توان نوع هندسه را مشخص نمود و مطابق با سوالاتی که ربات در مورد هندسه سازه از شما میپرسد، مدل به صورت اتوماتیک و به شکل فایل خروجی با فرمت dxf (اتوکد) تولید می شود که پس از دانلود به راحتی در تمام نسخه های اتوکد قابل استفاده است.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...