کنفرانس ضرورت زیرساخت ها

14 مهر 1397 - 15:11
کنفرانس ضرورت زیرساخت ها

برگزار کننده: شرکت Cvent

تاریخ برگزاری: ۲۲ تا ۲۴ آبان ۹۷- ۱۳ تا ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸

محل برگزاری: ایالت اوهایو، هتل Renaissance Cleveland

کنفرانس ضرورت زیرساخت‌ها با هدف ترویج تفکر خلاقانه و انتقال ایده‌ها در خصوص طراحی و ساخت زیرساخت‌های انعطاف‌پذیر در قرن ۲۱ برگزار می‌شود.

منبع خبر

 

در این مقاله مصاحبه ای با یکی از سخنرانان این کنفرانس است:

سوال : آیا شما فکر می کنید عموم مردم از ضرورت هزینه کردن برای زیر ساخت هایی که دیده هم نمیشود کاملا مطلع هستند؟

جواب:در یک سطح، بله آنها در ترافیک نشسته اند و با آن سر و کار دارند. اگر شما به خارج از کشور سفر کرده و را با مکان های دیگر مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که کشور ما از این لحاظ به شدت در حال سقوط است. بنابراین یک بخش از جمعیت این را درک می کند زیرا آنها آن را تجربه می کنند، اما من فکر نمی کنم که مردم در درک آن مشکلی داشته باشند. چرا؟ از آنجا که بسیاری از زیرساخت ها خارج از ذهن نیست. تا زمانی که شما یک بحران دارید، تا زمانی که این خط لوله آب را در شهر یا محله خود داشته باشید، واقعا از آن قدردانی نمی کنید. شما ممکن است در مقاله بخوانید؛ این اتفاق در برخی از شهرهای دیگر اتفاق می افتد، بنابراین به طور مستقیم به شما تاثیر نمی گذارد. مردم تا زمانی که زندگی اشان یک روز از بین نرود، زیرساخت را کامل نمی فهمند چراکه شما نمی توانید مترو سوار شوید، نمی توانید آب آشامیدنی دریافت کنید حتی نمیتوانید از شهر خود خارج شوید.

جالب است که شما فرهنگ را ذکر میکنید، زیرا فکر میکنم عنصر آن است. فرهنگ ما بر موارد درست متمرکز نیست. ما یک هفته برای Netflix و برای استارباکس و سرگرمی، ورزش اختصاص می دهیم. اما وقتی که آب آشامیدنی یا حمل و نقل می آید - چیزهایی که مردم باید برای زنده ماندن و کشور برای نیاز رقابت در اقتصاد جهانی داشته باشند - ما انتظار داریم همه چیز به درستی اتفاق بیفتد و مجبور نباشیم آن را پرداخت کنیم. ما باید راه اولویت بندیمان را تغییر دهیم. زیرساخت اصلی ترین چیزی است که باید برای تمدنمان به آن توجه داشته باشیم، بنابراین باید اولویت شماره 1 باشد.

سوال: دو تریلیون دلار، یک مبلغ تقریبا نامحدود است ... آیا واقعا می توانیم این مبلغ هزینه ای که میکنیم را برگشتی براش متصور بشیم؟

جواب: این هزینه نیست این سرمایه گذاریست سرمایه گذاری در زیرساخت ها باعث ایجاد شغل می شود، اقتصاد شما را پیشرو می کند، شما را در سطح جهانی رقابت می بخشد. واقعا انتخابی وجود ندارد آیا مقدار زیادی است؟ بله نسبت به کل بودجه؟ خیر و آیا راه حل وجود دارد؟ کاملا. بسیاری از آن رهبری خواهد بود. این امر مستلزم این است که صنعت ما با یک صدای قدرتمند صحبت کند تا اطمینان حاصل شود که مردم میزان مشکل و راه حلها را درک می کنند. اگر ما همه را در یک کنفرانس مانند این با هم صحبت کنیم قطعا می توانیم سوزن را حرکت دهیم.

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...