رپورتاژ آگهی: معرفی سایت فوری کار

17 شهريور 1397 - 08:13
رپورتاژ آگهی: معرفی سایت فوری کار

حتماً تا حالا برای شما پیش‌آمده که برای انجام کار یا پروژه‌ای به دنبال استادکار، تعمیرکار و تکنیسینی می‌گردید اما کسی را پیدا نمی‌کنید یا اگر کسی را پیدا می‌کنید یا وقت ندارد، یا دستمزدش خیلی بالاست یا از مهارت‌های کافی برای انجام کار شما برخوردار نیست.

 برای حل این مشکل تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ امیرکبیر با راه‌اندازی استارتاپ فوری کار سعی کرده‌اند تا ارتباط بین کاربران و استادکاران را تسهیل کنند. اگرچه قبل از راه‌اندازی فوری کار استارتاپ های مشابهی در زمینه خدمات اینترنتی و فعالیت‌های غیرحضوری مشغول به فعالیت بوده‌اند اما به جرات می‌توان گفت که فوری کار از اولین استارتاپ های آزادکاری (فریلنسری) در زمینه خدمات حضوری و در محل است که با تمرکز بر فعالیت‌های ساختمانی و عمرانی شروع به کار کرده است.

 نحوه سفارش پروژه در فوری کار

نحوه فعالیت در فوری کار به این شکل است که کارفرما (کاربر) در هر مرحله‌ای از پروژه ساختمانی و عمرانی که نیازمند نیروی ماهر یا نیمه ماهر ساختمانی باشد؛ این نیاز خود را در قالب آگهی در سایت فوری کار ثبت می‌کند پس از ثبت آگهی در سایت، تیم پشتیبانی فوری کار نواقص و اصلاحات مورد نیاز برای تائید و نمایش آگهی را انجام داده و در صورت احراز صلاحیت و داشتن استانداردهای لازم آن را تائید می‌کنند. از سوی دیگر استادکارهایی که برای انجام پروژه کارفرما مشتاق هستند با ارسال پیشنهاد برای کارفرما یا تماس مستقیم با او اعلام آمادگی می‌کنند.

منظور از پروژه‌ها و آگهی‌ها ساختمانی و عمرانی در فوری کار تنها به پروژه‌های بزرگ اختصاص ندارد. بلکه کاربر می‌توانند تعمیرات و پروژه‌های کوچک خود همچون نقاشی یک دیوار یا تعمیر سرویس بهداشتی را از طریق فوری کار به انجام برساند. همچنین این امکان برای کاربر فراهم هست که پروژه‌ها رو فوری کند تا به استادکاران بیشتری از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شود و یا اگر کاربر مایل به سپردن پروژه از طریق آگهی نیست و می‌خواهند پروژه هرچه سریع‌تر انجام بپذیرد چند استادکار منتخب فوری کار (بین ۱ تا ۵ استادکار) به کاربر ارجاع داده می‌شود.

کاربر برای پروژه‌های بزرگ همچون گچ کاری یا کنافکاری یک مجتمع ساختمانی می‌تواند درخواست اکیپ استادکاران را داشته باشد یا یک پروژه‌ بزرگ رو به چندین استادکار هم‌زمان بسپرد.

هم‌اکنون فوری کار در تمامی زمینه‌های ساختمانی شامل: برق‌کاری، گچ کاری، کنافکاری، تیغه‌چینی، کاشی‌کاری، تأسیسات و لوله‌کشی پروژه می‌پذیرد. لیست کامل خدمات را در سایت فوری کار بیابید.

انتخاب استادکاران در فوری کار

شما در فوری کار با هر سطح از توانمندی می‌توانید ثبت‌نام کنید و کار بگیرید. به هر استادکاری در سایت فوری کار یک صفحه شخصی داده شده است که در آن می‌تواند مشخصات، مهارت‌ها، تأییدیه‌ها، مدارک آموزشی و نیز نمونه کارهای خود را ثبت کند. با ارسال پیشنهاد به کارفرما، این صفحه برای کارفرما قابل‌دسترس است. نحوه تعیین قیمت و زمان انجام پروژه‌ها در سایت فوری کار در فرایندی کاملاً رقابتی مشخص می‌شود و کارفرما می‌تواند از بین پیشنهادهای ارسالی استادکاران بهترین و مناسب‌ترین پیشنهاد را با توجه به سوابق و مهارت‌های کاری آن‌ها انتخاب کند. پس از انجام پروژه توسط استادکار، کارفرما قادر است به استادکار امتیاز دهد و از این طریق رضایت یا عدم رضایت خود را از کیفیت کار استادکار اعلام کند. امتیازهای کسب‌شده توسط استادکار نقشی تعیین‌کننده در ارتقا جایگاه او به‌عنوان «استادکار منتخب» دارد. با منتخب شدن استادکار در سامانه فوری کار، استادکاران شانس بیشتری برای به دست آوردن پروژه‌های واگذاری شده از سمت کارفرما را دارند. علاوه بر این از تخفیف‌ها و هدایای ویژه سایت نیز برخوردار می‌شوند.

تبلیغ هدفمند محصولات ساختمانی در فوری کار

تیم فوری کار به حوزه تبلیغات ساختمانی هم ورود کرده است و در ابتکاری جدید طرح تبلیغ هدفمند را پیاده کرده است تا پیام‌های تبلیغاتی با ضریب بالایی در اختیار جامعه هدف خود قرار بگیرد. نحوه تبلیغات در سایت فوری کار به این نحوه است که هر آگهی تبلیغاتی علاوه بر اینکه جایگاه و دسته‌بندی اختصاصی خود را در سایت دارا است؛ در تمام زیر دسته‌های پروژه‌های مرتبط با خود هم نمایش داده می‌شود و با این ابتکار آگهی تبلیغاتی به‌صورت هدفمند در صفحه مشترکی که سه دسته کارفرما، استادکار و تأمین‌کننده تجهیزات و مصالح ساختمانی حضور دارند؛ نمایش داده می‌شود.

آینده فوری کاری

از زمان شروع به کار استارتاپ فوری کار در حوزه صنعت ساختمان که در حدود یک سال است تاکنون بیش از ۳۵۰۰ پروژه ساختمانی در سایت فوری کار ثبت و آگهی شده است و در حدود ۱۰۰۰ استادکار در رشته‌های مختلف مرتبط با صنعت ساختمان از برق‌کار، گچ کار، نقاش و لوله‌کش ساختمانی گرفته تا مهندس عمران و پیمانکار ساختمانی جذب فوری کار شده‌اند.

استقبال روزافزون کارفرمایان و استادکاران از فوری کار، نشان می‌دهد که استارتاپ فوری کار توانسته است کم‌کم اعتماد فعالان صنعت ساختمان و کاربران را جلب کند و کسب این موفقیت تنها باپشتکار و همراهی تمام اعضای خانواده کوچک فوری کار امکان‌پذیر بوده است. «فوری کار؛ چاره کار» شعاری هست که اعضای تیم فوری کار برای  استارتاپ خودشان انتخاب کرده‌اند و امید دارند در آینده‌ای نه‌چندان دور «فوری کار» به سطحی از کارایی برسد که برای هر کار بر روی زمین مانده‌ای، چاره‌ای در فوری کار پیدا شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت های این سایت، اینجا را کلیک کنید.

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...