رپورتاژ آگهی: معرفی سایت استارتاپ داربستان

3 شهريور 1397 - 06:27
رپورتاژ آگهی: معرفی سایت استارتاپ داربستان

یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت ساخت‌وساز داربست است مشکلات این حوزه بسیار است از قیمت و نحوه خدمات داربست گرفته تا لوله و لوازم داربست داربستان به‌عنوان تنها مرجع داربست ایران سعی دارد تا بتواند مشکلات این حوزه را به حداقل ممکن برساند.

خدمات نصب و اجاره داربست در سراسر کشور

داربستان توانسته است با جذب بیش از 300 شرکت داربستی در سراسر کشور نیاز مشتریان را برآورده سازد. مشتریان از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت داربستان می‌توانند درخواست خدمات داربست دهند.

خدمات به شرکت‌ها

تعداد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات داربست روزبه‌روز در داربستان در حال افزایش است. این بستر تخصصی سبب گردیده تا تولیدکنندگان برتر لوازم داربستی بتوانند محصولات خود را به این شرکت‌ها معرفی کنند.

خدمات به استادکاران و کارگران حوزه داربست

یکی از مشکلات کارگران و استادکاران این حوزه که به‌صورت روزمزد فعالیت می‌کنند نبود مرجعی مناسب است که از طریق آن بتوانند پس از پایان پروژه به شرکت‌های دیگر به‌عنوان نیروی آماده‌به‌کار معرفی شوند. داربستان در طی این مدت کوتاه توانسته نام آشنایی برای کارگران و استادکاران حوزه داربست باشد. البته در راستای حفظ ایمنی و جان کارگران نیز فعالیت‌هایی صورت گرفته که می‌توان به ارائه مطالب به‌روز و مفید در این حوزه و حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی برای آن‌ها اشاره کرد.

معرفی راهکارهای استاندارد و جدید

حوزه داربست در ایران بسیار سنتی است و هنوز تغییر خاصی در آن شکل نگرفته هرسال به تعداد مرگ‌ومیر ناشی از جنس نامرغوب این داربست‌ها افزوده می‌شود (البته این یکی از دلایل آن محسوب می‌شود). به همین دلیل ما از شرکت‌های تولیدکننده داربست‌های نوین حمایت می‌کنیم و در تلاشیم تا تحولی نو در این حوزه صورت گیرد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات این سایت، اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها: 
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...